dziwne uzaleznienie

1. Data: 2002-01-19 22:26:12

Temat: dziwne uzaleznienie
Od: "prism" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest ktos tutaj uzalezniony od gryzienia ust? powaznie pytam...

Jacek

2. Data: 2002-01-20 17:58:31

Temat: Re: dziwne uzaleznienie
Od: "SanchopandA" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jak i od Hery
..

3. Data: 2002-01-21 00:03:51

Od: "ts duke" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"prism" <j...@g...pl> wrote in message
..
> czy jest ktos tutaj uzalezniony od gryzienia ust? powaznie pytam...

to chyba nie jest uzaleznienie, tylko odruch nerwowy, tak jak gryzienie
paznokci.
ja tak czasem mam.

ts duke

4. Data: 2002-01-21 08:14:51

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

prism wrote:

> czy jest ktos tutaj uzalezniony od gryzienia ust? powaznie pytam...
>
> Jacek

uzalezniony to moze nie, ale czesto to robie.
a czy to takie grozne? to po prostu wielki nawyk. w mlodosci mialem
sporo takich nawykow i pozbylem sie kazdego z nich naturalnie.

axel

5. Data: 2002-01-21 14:46:18

Od: "Henio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prism" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
..
> czy jest ktos tutaj uzalezniony od gryzienia ust? powaznie pytam...
>
> Jacek

Nie wiem czy to mozna nazwac uzaleznieniem, ale jezeli tak to ja jestem. Mam
juz zniszczone i krwawiace wargi, a mimo to dalej je przygryzam.

Pzdr.
Artur

6. Data: 2002-01-22 17:44:57

Od: "Optyk" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem :-)
Z tym, ze to sie chyba nazywa 'nawyk', zreszta roznice w terminologii sa
strasznie ciezkie do uchwycenia...

__
pozdro
0ptyk

7. Data: 2002-01-23 12:13:54

Od: "prism" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Optyk" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ja jestem :-)
> Z tym, ze to sie chyba nazywa 'nawyk', zreszta roznice w terminologii sa
> strasznie ciezkie do uchwycenia...

tez tak uwazam, ale jakos tak dziwnie sforlmulowalem bo tak sie grupa
nazywa.
Wiem, ze to jest spowodowane zdenerwowaniem , ale to jest tak jak z
papierosami (ktorych nie pale) ze czasami chocby mi kajdankami za plecami
skluli
rece to i tak wymysle sposob aby "pogryzc"...
Krew mi nie leci bo juz mam "wyczucie" ile moge i jak to bedzie wygladalo
nastepnego dnia...
Widac nie jestem sam

prism

8. Data: 2002-01-26 07:58:23

Od: "Darek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest ktos tutaj uzalezniony od gryzienia ust? powaznie pytam...

kiedys lezalem na laryngologi i w mojej sali lezal koles tez gryzl usta ,
az mu sie cos takiego zrobilo ze na usta nachodzila mu narosl a wygladalo to
tak jakby mial usta oblane steryna ze swiecy. Gdy mu to
twardnialo -odpadalo, a zadwa dni nachodzilo z powrotem.
Szkoda bylo kolesia.

9. Data: 2002-02-07 15:03:45

Od: "Jary" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygryzałem wargi, wywyijałem i cuda inne mi się knociły
To jest typowe natrectwo, zwiazane z zapewne z jakąś nerwicą albio psychozą
może neuro-psychozą.
radze Ci wizyty u p o rz ą d n e g o - podkreslam to słowo psychiatry bowiem
ja stawiam na jakąś pojebaną nerwicę, może jesteś borderline, ludzie o
takiej osobowosci czesto sa nekani przez takie pojebstwa - jeśli się
zdecydujesz (nie cykaj sie) na psychiatrę to powiedz mu że niechciałbyś się
uzależnic od jakiegoś gówna - nap alprazolamu.... sporo tu gadki temat
rzeka... ;)

10. Data: 2002-02-28 17:27:27

Od: "Kamilcia" <z...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jacek
>
> mam czasem ten problem szczegolnie gdy sie denrwuje lub nudze dlatego
najlepiej albo cos muwic non stop albo jesc:)zuc gume-to pomaga

internetowe grupy wsparcia
Jestem Uzalezniony od Heroiny
Papierosy... znowu.
PRACA DYPLOMOWA - prosze o pomoc