chlorella - kit czy działa ?

1. Data: 2010-05-16 18:28:02

Temat: chlorella - kit czy działa ?
Od: "Vet" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę postów niżej jest opis moich problemów. Sceptycznie podchodzę do
wszelkiego rodzaju cudownych wynalazków ale jeśli chlorella faktycznie
oczyszcza organizm z metali ciężkich to może warto? Przetestował ktoś już
to na sobie bo w mojej ciężkiej sytuacji materialnej zbyteczne wywalnie w
błoto nawet 70 zł jest dość bolesne.
A tak apropo to jak można zbadać poziom rtęci w organiźmie, można iść do
lekarza pierwszego kontaktu i poprosić o skierowanie ?

2. Data: 2010-07-15 16:33:27

Temat: Re: chlorella - kit czy działa ?
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vet" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> A tak apropo to jak można zbadać poziom rtęci w organiźmie, można iść do
> lekarza pierwszego kontaktu i poprosić o skierowanie ?

tu masz taniej
http://www.medycynanaturalnie.pl/advanced_search_res
ult.php?osCsid=2343a3d701f68400d4b3675cc326f6ba&keyw
ords=chlorella

pozdr

plumke

Okulary
Medikament aus Polen/Polska od narkotyków
dziwny ze mnie przypadek
Pytanie o dawne szczepionki przeciw wściekliźnie
neoral i deprim