stawianie baniek

1. Data: 2010-05-17 11:45:44

Temat: stawianie baniek
Od: "Zosia" <Z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy należy stawiać bańki?

2. Data: 2010-05-17 11:58:27

Temat: Re: stawianie baniek
Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 13:45, "Zosia" <Z...@n...pl> wrote:
> Kiedy należy stawiać bańki?

Co to znaczy kiedy?
Chodzi o porę dnia, wiek pacjenta, stadium choroby, czy porę roku?

iza

3. Data: 2010-05-17 12:12:50

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17-05-2010 13:45, Zosia pisze:
> Kiedy należy stawiać bańki?

Najlepiej wcale.

--
Maddy

4. Data: 2010-05-17 13:09:46

Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej wcale.

dokładnie/
Lepiej wzionć antybiotyk

jk

5. Data: 2010-05-17 21:15:30

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <Z...@n...pl> napisał w wiadomości
> Kiedy należy stawiać bańki?
Wtedy kiedy znachor któremu ufasz stwierdzi że należy.
Wtedy kiedy uznasz, że Twój lekarz rodzinny nie potrafi leczyć i nie masz do
niego zaufania a zaufasz 'babce'co bańki stawia.
Wtedy kiedy lekarz rodzinny, któremu ufasz powie że medycyna konwencjonalna
nie potrafi / nie musi być stosowana i wystarczą bańki.

Ale jeżeli zadajesz takie pytanie to znaczy, że nie trafiłaś na
lekarza/uzdrowiciela/znachora/ któremu potraifsz zaufać.
Chcesz zafuać anonimowi z grupy?

bańka może pomóc lepiej niż antybiotyk. Jak ją postawi ktoś kto wie co robi.
Może też mieć ciężkie powikłania jak ją postawi ktoś kto ma średnie pojęcie.

--
Pawełj

6. Data: 2010-05-17 21:43:14

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-17 23:15, pawelj pisze:
> [...]
> Wtedy kiedy lekarz rodzinny, któremu ufasz powie że medycyna konwencjonalna
> nie potrafi / nie musi być stosowana i wystarczą bańki.

Kiedyś lekarka zaleciła postawienie baniek mnie i córce jak byłyśmy
chore (obydwie) na zapalenie płuc.
Przyszła pielęgniarka z przychodni z banieczkami i postawiła. Choroba
szybko ustąpiła.
Oczywiście antybiotyki w tym czasie też się brało.

--
animka

7. Data: 2010-05-18 07:50:29

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 23:15, "pawelj" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
> Może też mieć ciężkie powikłania jak ją postawi ktoś kto ma średnie pojęcie.

np. blisko kręgosłupa, albo nereczek

iza

8. Data: 2010-05-18 07:51:42

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 23:43, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

> [...]
> szybko ustąpiła.
> Oczywiście antybiotyki w tym czasie też się brało.

Ty masz córkę ? 8-O szok (retor)

iza

9. Data: 2010-05-18 09:57:54

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17-05-2010 23:43, Animka pisze:

> [...]
> szybko ustąpiła.
> Oczywiście antybiotyki w tym czasie też się brało.

I tak się rodzą legendy.

Mojej koleżance pomaga Osci na anginę.
Oczywiście bierze też antybiotyki i różne inne leki w tym samy czasie,
ale to na 100% Osci pomaga.

Żenada...

--
Maddy

10. Data: 2010-05-18 13:15:25

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 11:57, Maddy pisze:

> I tak się rodzą legendy.
>
> Mojej koleżance pomaga Osci na anginę.
> Oczywiście bierze też antybiotyki i różne inne leki w tym samy czasie,
> ale to na 100% Osci pomaga.
>
> Żenada...

Żenada, że Twoja koleżanka ości bierze? Czy żenada to bańki?

--
animka

chlorella - kit czy działa ?
Okulary
Medikament aus Polen/Polska od narkotyków
dziwny ze mnie przypadek
Pytanie o dawne szczepionki przeciw wściekliźnie