Ból brzucha po wysiłku

1. Data: 2010-05-18 07:57:14

Temat: Ból brzucha po wysiłku
Od: AS <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj coś dziwnego przydarzyło mi się podczas intensywnego aerobicu.
2h przed ćwiczeniami zjadłam na pusty żołądek 2-3 korniszony. W trakcie
intensywnych "brzuszków" poczułam tak jakby cofanie się treści
żołądkowej i piekielne palenie w całym przełyku, aż do gardła.

To parszywe uczucie utrzymywało się do końca zajęć, po powrocie do domu
miałam nawet trudności z wypiciem herbaty i zjedzeniem czegokolwiek,
wszystko mnie paliło. Wzięłam Gasec, potem jeszcze ranigast, trochę
zelżało ale wciąż miałam wrazenie, że brzuch jest wzdęty i boli.

12h po tym niefortunnym incydencie przy przełykaniu ciepłego napoju i
przy jedzeniu czuję ból w przełyku i żołądku, szczególnie po prawej stronie.

Co się stało? Nigdy nie miałam problemów ze zgagą. Czy to żołądek czy
wątroba szwankuje? Jakimi specyfikami się doraźnie poratować?

Z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
Agnieszka S.

2. Data: 2010-05-21 20:22:05

Temat: Re: Ból brzucha po wysiłku
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
A ile masz lat?

Nie jestem złośliwa , tylko dla nie jednago to swego typu norma, zwłaszcza
wiosną.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2010-05-23 13:02:24

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Maj, 22:22, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
> :)
> A ile masz lat?
>
> Nie jestem złośliwa , tylko dla nie jednago to swego typu norma, zwłaszcza
> wiosną.
>
> --
> Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

0to objawy refluksu iGERD, cofania sie pokarmu do przełyku, po
jedzeniu nie ćwicz, lepszy spacer. Gasec Ok - nie zadziała odrazu
raczej po 7 - 1o dniach , dieta jeść często niedużo , nic ostrego
kwasnego, ani gazowanych napojów, jak nie będzie istotnej poprawy to -
badania.

stawianie baniek
chlorella - kit czy działa ?
Okulary
Medikament aus Polen/Polska od narkotyków
dziwny ze mnie przypadek