Różeniec górski - Czy ktoś to stosował?

1. Data: 2010-05-18 09:54:17

Temat: Różeniec górski - Czy ktoś to stosował?
Od: " KAŚKA" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna żle się czuję: bezsenność, kołatanie serca itp. Brałam nawet leki
na depresję i nie było poprawy. Ostatnio czytałam o różeńcu ( rhodiola), ale
wiadomo, że czytanie to nie to samo , co potwierdzenie przez kogoś, kto to
stosował. Jeśli jest ktoś , kto słyszał o tym ziołowym leku, to bardzo
prosze o odzew.

2. Data: 2010-05-19 11:55:51

Temat: Re: Różeniec górski - Czy ktoś to stosował?
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

" KAŚKA" hsto48$pu5$...@i...gazeta.pl

> [...]
> wiadomo, że czytanie to nie to samo , co potwierdzenie przez kogoś, kto to
> stosował. Jeśli jest ktoś , kto słyszał o tym ziołowym leku, to bardzo

U mnie, przy astmie, tętno dochodziło czasami do 200 łomotnięć na minutę. :)
Sprawdzałem to wielokrotnie dwoma ciśnieniomierzami i zegarkiem. :) Byłem
w szoku, ale teraz serduszko łomocze w spoczynku około 60 razy na minutę. :)
Są sznase, że kiedyś będzie mniej o tę 6 z przodu. ;)

Leczenie serca lekami przeciwdepresyjnymi to imo zły pomysł. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

3. Data: 2010-05-19 13:36:45

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" ht0jkg$ac3$...@i...gazeta.pl

> U mnie, przy astmie, tętno dochodziło czasami do 200 łomotnięć na minutę. :)

Aby było jasne -- nie przy atakach ducha duszności, ale ,,normalnie''.
Tyle miałem nie przez 5 minut, ale tyle miałem stale, długimi tygodniami.
Nie po sporym wysiłku typu bieganie po schodach, ale przy zwykłym,
codziennym poruszaniu się -- chodzeniu po mieszkaniu, pisaniu itd. :)
Najpierw nie mogłem uwierzyć, później wpadłem w panikę i zauważyłem,
że taki stan rzeczy szybko doprowadzi mnie po prostu do śmierci (już
widziałem w wyobraźni swój kres) ale zanim zgłosiłem się ze swymi
obawami do lekarza, zasięgnąłem języka w internecie i zrozumiałem,
że być może jednak ;) serce wytrzyma (bo inni pisali, że mieli więcej)
a przecież wcześniej czy później ;) astma ustąpi. :) (astmie chyba nie
nudzi się -- nie ustępuje, ale serce uspokoiło się)

4. Data: 2010-05-19 15:46:57

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 15:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
>    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
>   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Błąd. Tak wysokie tętno przez dłuższy czas
może uszkodzić serce. Nawet jeśli po
wysiłku puls jest powyżej normy to jego
anomalie diagnozuje się_również_po tym,
jak szybko wraca ono(bicie serca) do normy.
Jeśli długo -- może to być powód do niepokoju i
szukania przyczyny tej nieprawidłowości.

iza

5. Data: 2010-05-19 21:36:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela" 3...@v...goo
glegroups.com

[...]

Wróciło do normy. Nawet ,,lepiej'' -- w spoczynku ciała bywa poniżej
60 uderzeń na minutę. Gdy moja matka ma około 50 -- trochę ;) mdleje. :)
Teraz, gdy piszę, jest równo 60 -- sprawdzałem pół minuty. :) Normalnie
u mnie było kiedyś około 78. :)

-- Czy to była wróżka profesjonalna?
-- O, tak. Przepowiedziała mi dokładnie, jak długo będę jeszcze żył.
-- O! I jak długo?
-- Aż do chwili mojej śmierci!

W ogóle zdrowieję. :) Po wyjściu spod prysznica zdążyłem wytrzeć jedynie ręce
i nogi -- reszta mego ciała (poza włosami na głowie) w czasie wycierania rąk
i nóg wyschła samoczynnie. :) Niemal tak, jak za dawnych ;) lat. :) I nie
marznę, choć śpię przy otwartym (uchylonym do oporu) oknie. :) Może znowu
będę spał jak kiedyś -- mając w pokoju +6 stopni Celsjusza? :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

6. Data: 2010-05-20 00:33:11

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 17:46, Izabela pisze:
> [...]
> jak szybko wraca ono(bicie serca) do normy.
> Jeśli długo -- może to być powód do niepokoju i
> szukania przyczyny tej nieprawidłowości.

To jakie tętno powinno być prawidłowe? Ja często mam 100 (wiem, że to
jest dla mnie bardzo wysokie tętno) i czasami z 80.
Wtedy mnie bardzo głowa boli. Ciśnienie przy tym niskie.

--
animka

7. Data: 2010-05-20 08:21:01

Od: " Kaśka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> "Izabela" 3...@v...goo
glegroups.com

> [...]
> marznę, choć śpię przy otwartym (uchylonym do oporu) oknie. :) Może znowu
> będę spał jak kiedyś -- mając w pokoju +6 stopni Celsjusza? :)

Tu Kaśka. cieszę się, że czujesz się coraz lepiej, ale zastanawiam się , jak
ma się Twój list do mojego pytania o stosowanie różeńca górskiego (
rhodioli)???

8. Data: 2010-05-20 11:00:45

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

" Kaśka" ht2rdd$57$...@i...gazeta.pl

> Tu Kaśka. cieszę się, że czujesz się coraz lepiej, ale zastanawiam się , jak
> ma się Twój list do mojego pytania o stosowanie różeńca górskiego (
> rhodioli)???

Czyli masz trudności w koncentracji czy z wnioskowaniem lub kojarzeniem?

> [...]

> Są sznase, że kiedyś będzie mniej o tę 6 z przodu. ;)

> Leczenie serca lekami przeciwdepresyjnymi to imo zły pomysł. :)

Dałem Ci do zrozumienia, że powodów do problemów z sercem może być wiele
(jeden Ci podałem) i leczenie serca bez wizyty u lekarza jest złym pomysłem. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

9. Data: 2010-05-20 11:05:54

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" ht30qq$si7$...@n...news.atman.pl

: To jakie tętno powinno być prawidłowe? Ja często mam 100 (wiem,
: że to jest dla mnie bardzo wysokie tętno) i czasami z 80.
: Wtedy mnie bardzo głowa boli. Ciśnienie przy tym niskie.

Ty nie tylko ciśnie nie masz niskie. :) U Ciebie chyba nic nie
funkcjonuje poprawnie. IMO 60 do 80 to poprawne u człowieka.
Jeśli przy 80 masz kłopoty z bólem głowy i z ciśnieniem, to
raczej niedobrze. Ja, gdy duszę się (gdy się dusiłem -- od
kilku dni nie dusiłem się wcale; dziś chyba będzie gorzej,
ale nadal bardzo dobrze) miałem wysokie.

Gdy ja miałem do 200 -- ciśnienie od tego nie rosło szaleńczo.
Może było nieco wyższe niż normalnie u mnie, ale na pewno było
nadal w normie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2010-05-20 13:50:49

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 02:33, Animka pisze:

> To jakie tętno powinno być prawidłowe? Ja często mam 100 (wiem, że to
> jest dla mnie bardzo wysokie tętno) i czasami z 80.

Generalnie tętno spoczynkowe jest niskie u osób z dobrą kondycją
fizyczną. Więc jeśli masz notorycznie za wysokie to znak, że pewnie nie
masz kondycji.
Sportowcy wytrzymałościowi mają normalne tętno spoczynkowe ok 40 a nawet
mniej. Rekordowo w czasie snu nawet po 22. Jak gdzieś czytałem to
zdarzały sie przypadki zgonów w czasie snu u czołowych maratończyków i
kolarzy z powodu zbyt obniżonego tętna. Niektórzy z nich muszą wstawac w
nocy z 2-3 razy i robić rundkę dookoła domu, aby im serce zaczęło bić
szybciej po czym kładą się i śpią dalej.
Ale to ludzie ponadprzeciętni...
Zwykły amator uprawiający sport dla przyjemności może mieć tętno
spoczynkowe 48-55 i takie jest jak najbardziej prawidłowe. Oczywiście w
czaie wysiłku wytrenowane serce z łatwością przyśpiesza nawet do 180-200.

--
STranger

Ból brzucha po wysiłku
stawianie baniek
chlorella - kit czy działa ?
Okulary
Medikament aus Polen/Polska od narkotyków