chora wiśnia

1. Data: 2004-07-05 11:37:19

Temat: chora wiśnia
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W ciągu dwu - trzech dni zwiędła mi młoda wiśnia. Oczywiście wyciąłem,
narzędzia zdezynfekowałem, a resztki spaliłem. Nie mogę natomiast
objawów skorelować z żadną chorobą. Jakieś podpowiedzi?

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

2. Data: 2004-07-05 11:42:42

Temat: Re: chora wiśnia
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid>
> W ciągu dwu - trzech dni zwiędła mi młoda wiśnia. Oczywiście wyciąłem,
> narzędzia zdezynfekowałem, a resztki spaliłem. Nie mogę natomiast
> objawów skorelować z żadną chorobą. Jakieś podpowiedzi?

Obejrzałeś korzenie?
--
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2004-07-06 12:28:58

Temat: Re: chora wisnia
Od: "Anka S" <s...@N...poczta.fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
> W ciągu dwu - trzech dni zwiędła mi młoda wiśnia. Oczywiście wyciąłem,
> narzędzia zdezynfekowałem, a resztki spaliłem. Nie mogę natomiast
> objawów skorelować z żadną chorobą. Jakieś podpowiedzi?

Moze tez byc niestety rak bakteryjny. Konce pedpw wiedna i zamieraja, a w
miejscu ktore jest poczatkiem zamierania wydziela sie obficie guma.. U mnie
tak wlasnie padła mlodziutka czeresnia a zachorowala starsza wisnia.
Pozdrawiam smetnie Anka

Picea - choruje->
Przechowywanie ziół - help
Wybor krzewow.