chrzanowiec?

1. Data: 2004-08-11 08:55:56

Temat: chrzanowiec?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolega ma w ogródku coś co nazywa chrzanowcem. Jako, że w necie nie
znalazłem żadnych informacji przypuszczam, że jest to nazwa potoczna jakiejś
rośliny, tylko jakiej? Wygląda to jak badyl z wielkimi liśćmi podobnymi do
klonowych. Kolor lekko wpadający w purpurę. Posadzone zostało w tym roku,
sadzonka miała 15 cm, obecnie już 1,5m. Czy ma ktoś pojęcie co to jest?

Robert

2. Data: 2004-08-11 09:19:41

Temat: Re: chrzanowiec?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> klonowych. Kolor lekko wpadający w purpurę. Posadzone zostało w tym roku,
> sadzonka miała 15 cm, obecnie już 1,5m. Czy ma ktoś pojęcie co to jest?

Może to ricinus? Ale związku z chrzanem nie widzę :))

Pozdrawiam
Kaśka

lilia-smolinos?
szerszenie?