grzybek??

1. Data: 2004-08-11 10:08:09

Temat: grzybek??
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem takie coś : Wygląda jak żel, takie przezroczyste galaretowate
kryształki. to jest żywe, rozmnaża się. Zalewa się toto słodką wodą,
dodaje rodzynki, plaster cytryny i to fermentuje, widać jak lecą
bąbelki. Po kilku dniach otrzymuje się smaczny, musujący napój. Wie ktoś
co to jest? Jakaś nazwa po łacinie?

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

2. Data: 2004-08-11 11:36:21

Temat: Re: grzybek??
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodaje rodzynki, plaster cytryny i to fermentuje, widać jak lecą
> bąbelki. Po kilku dniach otrzymuje się smaczny, musujący napój. Wie ktoś

To co opisujesz nazywa się kryształki japońskie.Łacińskiej nazwy
nie znam.Opisane są w książce Przybylaka Poradnik Antyrakowy.
Leczą ciśnienie,serce,nerwy,wątrobę,sikanie,stawy i te poważne.
Są jeszcze inne znane lecznicze grzyby,np kombucza.
Mirzan

3. Data: 2004-08-11 11:45:41

Temat: Odp: grzybek??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> To co opisujesz nazywa się kryształki japońskie.Łacińskiej nazwy
> nie znam.Opisane są w książce Przybylaka Poradnik Antyrakowy.
> Leczą ciśnienie,serce,nerwy,wątrobę,sikanie,stawy i te poważne.

a także sztrzygą, golą i rwą zęby.... :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Moja wiara w panaceum na wszystko jest mocno ograniczona.
J.

4. Data: 2004-08-11 12:16:35

Temat: Re: Odp: grzybek??
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> a także sztrzygą, golą i rwą zęby.... :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
> PS
> Moja wiara w panaceum na wszystko jest mocno ograniczona.

No zobacz, a ja kiedyś to piłam przez całe lato, w jesieni
padły mi, chyba z zimna. I jestem zdrowa jak koń - serce, nerwy,
stawy, wątroba, cisnienie w normie. A teraz udowodnij, że to
nie jest zasługa kryształków? :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2004-08-11 12:22:57

Temat: Odp: Odp: grzybek??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:411a0e23$...@n...home.net.pl...

> [...]
> padły mi, chyba z zimna. I jestem zdrowa jak koń - serce, nerwy,
> stawy, wątroba, cisnienie w normie. A teraz udowodnij, że to

Jeżeli jesteś zdrowa jak koń to niewątpliwa zasługa konia. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2004-08-11 12:37:10

Temat: Re: Odp: Odp: grzybek??
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:411a0e23$...@n...home.net.pl...

> Jeżeli jesteś zdrowa jak koń to niewątpliwa zasługa konia. :-)))

Niewątpliwie też :-)
Winorośl mi spadła z okna - sama polazla sobie po murze nad oknem,
ładnie wyglądało to jej pozwoliłam. A teraz, chyba pod ciężarem
owoców spadła. Podniosłam ja na zwykła drabinkę, żeby nie leżała
na ziemi. Uda się ją tak dotrzymać aż owoce dojrzeją?

7. Data: 2004-08-11 12:55:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Moja wiara w panaceum na wszystko jest mocno ograniczona.

A w panaceum nie na wszystko werzysz? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-08-11 12:56:10

Temat: Odp: Odp: Odp: grzybek??
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:411a12f6$...@n...home.net.pl...

> [...]
> owoców spadła. Podniosłam ja na zwykła drabinkę, żeby nie leżała
> na ziemi. Uda się ją tak dotrzymać aż owoce dojrzeją?

No pewnie :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2004-08-11 13:11:21

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: grzybek??
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> No pewnie :-)))))

To się cieszę, a po zebraniu owoców przytnę ją inaczej i nie
dam się już nabrać na girlandy nad oknem :-)

10. Data: 2004-08-11 13:19:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:hHoSc.11947$N...@f...columbus.rr.com...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> A w panaceum nie na wszystko werzysz? :-)

trafiony - zatopiony :-)))))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

chrzanowiec?