chwalę się i sępię

1. Data: 2005-07-07 22:59:59

Temat: chwalę się i sępię
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobaczczcie mój ogród dopiero co zakładany od jesieni
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_agrazka
prosze o uwagi negatywy też i chetnie coś wysępię (na meila) bo mam gdzie
sadzić - sami zobaczczcie
pozdrawiam
grazyna

2. Data: 2005-07-08 07:02:43

Temat: Re: chwalę się i sępię
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_agrazka
> prosze o uwagi negatywy też i chetnie coś wysępię (na meila) bo mam gdzie

Fajne oczko. A miejsca do sadzenia, że ho ho.
Jakbyś przyjechała do mnie na Opolszczyznę,
to miałabym co wykopać.

pozdrawiam Krycha

3. Data: 2005-07-08 07:40:58

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Jul 2005 00:59:59 +0200, "agrazka" <a...@o...pl>
wrote:

>zobaczczcie mój ogród dopiero co zakładany od jesieni
>http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_agrazka

Ale miejsca, pozazdrościć :-)))
Wszystko przygotowane do usuwania trawy i sadzenia czegoś
porządniejszego.
Z jakiej części Polski jesteś?

Pozdrawiam,
Anka :-)

4. Data: 2005-07-09 00:08:10

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z jakiej części Polski jesteś?

Jestem z centralnej Polski - Łódź
mnie to miejsce przeraża, roślin ciągle mało i mało -
-wszystko co kupię to ginie i nadal nic nie widać
grazyna

5. Data: 2005-07-09 19:56:24

Od: "rko" <v...@v...vv> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_agrazka
> prosze o uwagi negatywy też i chetnie coś wysępię (na meila) bo mam gdzie

na zdjęciu 18 moim zdaniem firletka chalcedońska

pzdr
Rysiek

6. Data: 2005-07-10 08:33:32

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> na zdjęciu 18 moim zdaniem firletka chalcedońska

Na 17 jednoroczny wilczomlecz Euphorbia lathyris.
Oczko śliczne - okolica pusta bardzo;-(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2005-07-11 07:48:56

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Jul 2005 02:08:10 +0200, "agrazka" <a...@o...pl>
wrote:

>Jestem z centralnej Polski - Łódź

No to masz idealne miejsce do zdobywania roślin :-))) Wszędzie
blisko, a i szkółki w pobliżu całkiem miłe. Do Rogowa blisko.

>mnie to miejsce przeraża, roślin ciągle mało i mało -
>-wszystko co kupię to ginie i nadal nic nie widać

Tym to się akurat nie trzeba przejmować, szybko robi się za
ciasno. I tak ogród, zwłaszcza tej wielkości, składa się z kilku
kwater, czy ja to tam nazwać, podogródków. Każdy można urządzać
po kolei, wtedy szybciej widać efekty, a resztę kosić.
Dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wysiewanie bylin;
wtedy za grosze masz rośliny, które zajmują sporą powierzchnię.
Radzą sobie w warunkach patelni, dopóki nie dorobisz się cienia,
żeby miały gdzie przetrwać bardziej finezyjne odmiany.
Wybór nasion jest naprawdę spory. Wada jest taka, że te rośliny
później nie przestają się rozsiewać.

No i trzeba spotykać się z grupką na żywo :-)))

Pozdrawiam,
Anka :-)

gerbera
Jak zakwasić ziemię?