gerbera

1. Data: 2005-07-07 07:40:06

Temat: gerbera
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Googlowałam i nic nie znalazłam. A chodzi mi o to, co i jak mam robić, żeby
przetrwała mi gerbera dostana w doniczce. Na razie żyje ale nie wiem ,jak
długo tak na "ślepo" można działać...
Pozdrav.Rene

2. Data: 2005-07-11 07:37:37

Temat: Re: gerbera
Od: "Olek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przetrwała mi gerbera dostana w doniczce. Na razie żyje ale nie wiem ,jak

Wyrywaj Kwiatki jak juz przekwitly ale musisz dokladnie wylamywac przy samam
koncu (nie uzywaj noza ani nozyczek ) i ciesz sie wyglandem z jednego krzaka
bedziesz mail okolo 80 gerber

3. Data: 2005-07-11 19:11:15

Temat: Odp: gerbera
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
samam
> koncu (nie uzywaj noza ani nozyczek ) i ciesz sie wyglandem z jednego
A nie trzeba go przesadzić? A dlaczego nie używać nożyczek?
POzdrav.Rene

4. Data: 2005-07-13 06:46:47

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> samam
> krzaka
> A nie trzeba go przesadzić? A dlaczego nie używać nożyczek?
> POzdrav.Rene

A nie trzeba go przesadzić? - nie, wystarczy jak bedziesz dbal o wilgotnosc w
donicy i odpowiednio nawozil gerbera lugi nazoz o nazwie "SUPERBA"

A dlaczego nie używać nożyczek- poniewaz wylamanie powoduje usuniecie calego
kwiatu do samego korzenia a nozyczkami zostaje tzw kikut ktory gnije i moze ci
uszkodzic cala gebere

5. Data: 2005-07-16 09:34:53

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
calego
> kwiatu do samego korzenia a nozyczkami zostaje tzw kikut ktory gnije i

Przyjęłam do stosowania:)
Dziękuję:)
Pozdrav.Rene

Jak zakwasić ziemię?