chyba się przejełam ogrodem

21. Data: 2006-03-07 07:32:28

Temat: Re: chyba się przejełam ogrodem
Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

leo napisał(a):

> Przecież ta strona to jakiś "pic na wodę - fotomontaż" na pierwszy rzut
> oka widać że zdjęcia tych drzewek nie są prawdziwe, sam mógłbym takie
> "cuda" wyprodukować w Photoshop'ie... jakoś sceptycznie podchodzę do
> tematu i obawiam się że nabywca tych jabłoni i grusz ma sporą szansę
> przeżyć mocne rozczarowanie efektem....
>
> pozdrawiam
> leo

Drzewka mogą tak wyglądać. Obawiam się tylko że swój wygląd zawdzięczają
regularnemu stosowaniu retardantów np. Regalis 10 WG o którym wspomina
pan Knapik na stronie szkółki. W takim wypadku po posadzeniu w ogrodzie
już w kolejnym sezonie przyrosty roczne mogą osiągnąć 60 cm i koniec z
karłowatością. Nawet podkładka M 26 nie zatrzyma wzrostu drzewka na
wysokości 2 m.

Pozdrawiam Artur.