ciągle gorąco i duszno mi

11. Data: 2006-10-26 13:44:57

Temat: Re: ciągle gorąco i duszno mi
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Oct 2006 18:58:17 +0200, siliana napisał(a):

> zauwazylam, ze ludziom szczuplym ciagle jest
> zimno, a ludziom przy kosci ciagle za goraco:)

Ja mam przy kości i jestem zmarźluchem.
Wyjątek potwierdzający regułę? ;)

--
Sabina

12. Data: 2006-10-26 18:56:21

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> napisał w
wiadomości news:1iekix6skp6fb.veawxf6x1h2s$.dlg@40tude.net...

> Ja mam przy kości i jestem zmarźluchem.
> Wyjątek potwierdzający regułę? ;)

Szczupłym i otyłym może być stale zimno lub ciepło. Tusza człowieka nie ma
nic do rzeczy. Tylko sprawa diety ma zasadnicze znaczenie.
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2006-10-26 19:13:25

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Szczupłym i otyłym może być stale zimno lub ciepło. Tusza człowieka nie ma
> nic do rzeczy.

jasne, ze moze, bo kazdy czlowiek jest inny. ja pisze tylko o tym, co ja
obserwuje wsrod swoich znajomych i u siebie, ale z pewnoscia nie jest to
grupa reprezentatywna. dlatego tylko sugerowalam zwrocenie uwagi na to.

>Tylko sprawa diety ma zasadnicze znaczenie.

chodzi ci o dostarczanie odpowiedniej liczby kcal?

14. Data: 2006-10-26 19:24:48

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Oct 2006 20:56:21 +0200, j...@n...pl
napisał(a):

> Tylko sprawa diety ma zasadnicze znaczenie.

A ogrzewanie, czapka i ciepłe skarpety nie?
:)

No ale faktycznie, od czasu kiedy zaczelam sie lepiej odzywiac - mniej
cukru i tluszczu, wiecej warzyw itd., jakby mi sie komfort termiczny
poprawil :)
Pomimo deficytu kalorii.

--
Sabina

15. Data: 2006-10-26 19:30:25

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> chodzi ci o dostarczanie odpowiedniej liczby kcal?

Jak Ci zacznie wmawiać, że trzeba jeść same tłuszcze, a w szczególności
żółtka i śmietanę, to zignoruj :)

pzdr.
R*

16. Data: 2006-10-26 20:59:09

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grupa reprezentatywna. dlatego tylko sugerowalam zwrocenie uwagi na to.

> chodzi ci o dostarczanie odpowiedniej liczby kcal?

Tak, ale nie tylko. Chodzi mi o to, że energia z tłuszczów zwierzęcych jest
lepiej spozytkowana przez organizm i uczucia zimna nie ma nigdy. Ręce i nogi
są zawsze ciepłe.
A jeżeli energia jest z węglowodanów (a tak jest prawie zawsze przy
tradycyjnym jedzeniu), ręce i nogi mogą być zimne, ale też nie zawsze...
Pozdrawiam Jurek M.

17. Data: 2006-10-26 21:03:34

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak Ci zacznie wmawiać, że trzeba jeść same tłuszcze, a w szczególności
> żółtka i śmietanę, to zignoruj :)

Ja informuję, nie wmawiam. Głupiec nie musi ani rozumieć ani czytać...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2006-10-26 21:16:55

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak Ci zacznie wmawiać, że trzeba jeść same tłuszcze, a w szczególności
> żółtka i śmietanę, to zignoruj :)

a to nie uwierze, bo ja takich rzeczy nie jadam i ciagle mi goraco:)

19. Data: 2006-10-26 21:17:35

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jeżeli energia jest z węglowodanów (a tak jest prawie zawsze przy
> tradycyjnym jedzeniu), ręce i nogi mogą być zimne, ale też nie zawsze...

a to u mnie sie nie sprawdza:)

20. Data: 2006-10-27 08:15:30

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):
> witam
>
> mam taki problem, pracuję w pokoju z 2 osobami.
> jest mi ciągle w pokoju za ciepło i za duszno, są zamknięte
> okna, niestety niemogę otworzyć bo współpracownicy
> się nie zgadzają na to bo im zimno.
> Co jest nie tak ?
> czemu akurat mi jest gorąco i duszno, zauważyłem to wcześniej
> nikt nigdy nie narzekał tylko ja. Co to może być, jak sobie z tym poradzić ?

Po pierwsze - jeśli inni marzną, a tobie gorąco, to może z tobą jest coś
nie tak.
Po drugie - zmierz sobie tętno (częstość pracy serca) - znajdź na swoim
ciele punkt, gdzie najlepiej czujesz tętno(nadgarstek, szyja, klatka
piersiowa, czy w innym miejscy, gdzie przechodzi powierzchownie tętnica
- np. tętnica skroniowa - pulsuje 1-2 cm do przodu w stosunku do
małżowiny usznej). Jeśli w spoczynku, po 5 10 minutach spoczynku nie
przekracza 76/minutę, to przyczyną *RACZEJ* nie jest nadczynność
tarczycy. Jeśli natomiast przekracza 76/minutę to prawdopodobnie to
*MOŻE* to być nadczynność tarczycy.
Idź do lekarza rodzinnego.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

Nowe forum medyczne
rana na nodze - pomocy
NAUKA WALKI SZABLA BOJOWA
zatrucie?