ciągle gorąco i duszno mi

21. Data: 2006-10-27 08:55:45

Temat: Re: ciągle gorąco i duszno mi
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:45411822$0$17951$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> a to u mnie sie nie sprawdza:)
Nie możesz pisać, że u Ciebie się nie sprawdza, bo nigdy nie próbowałaś
diety o której pisałem. Dieta, o której wspomniałem polega na jedzeniu
ścisłych proporcji (pod względem matematycznym) białka, tłuszczu i
węglowodanów. Ja nie przekonywałem do tej diety, tylko informowałem o
niej...
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2006-10-27 09:23:56

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> węglowodanów. Ja nie przekonywałem do tej diety, tylko informowałem o
> niej...

I znowu trzeba zauważyć, że nie jest to właściwe miejsce do informowania
o diecie szkodliwej dla zdrowia i skrytykowanej przez Polska Akademie
Nauk.

23. Data: 2006-10-27 09:44:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> I znowu trzeba zauważyć, że nie jest to właściwe miejsce do informowania o
> diecie szkodliwej dla zdrowia i skrytykowanej przez Polska Akademie Nauk.
Proszę nie pleść bzdur...!!!! Bo jedzenie pieczywa i po 5 razy dziennie
owoców, jarzyn i słodkich soków jest najbardziej szkodliwe dla
człowieka...!!!!!! A tak zaleca Instytut Żywienia.... Zgroza...!!!!
I proszę więcej nie dyktować mi o czym mogę infornmować, czy też nakłaniać,
a co nie... 17 lat temu skończyły się czasy kiedy była lansowana "jedynie
słuszna droga" panie Li...:)))
Czas i miejsce do informowania i lansowania wiedzy będę wybierał sam...:)))
A posługuję się wiedzą w odróżnieniu od poglądów, którymi pan się zajmuje...
I jak uzna pan jakąś dietę za złą, to niech najpierw sam pan to sprawdzi, a
nie powiela bzdury po kimś...
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2006-10-27 09:55:51

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diecie szkodliwej dla zdrowia i skrytykowanej przez Polska Akademie Nauk.
A może zaproponuję panu, Panie Li naszą konferencję lekarzy, fizjoterapeutów
i dietetyków. Niech pan weźmie w niej udział i przedstawi swoje osiągnięcia
(zgodne z PAN) w zderzeniu z naszymi lekarzami...
To jest poważna propozycja.
Pozdrawiam Jurek M.

25. Data: 2006-10-27 10:01:15

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> A może zaproponuję panu, Panie Li naszš konferencję lekarzy, fizjoterapeutów
> i dietetyków.

LOL, jakiś zlot oszołomów :D

pzdr.
R*

26. Data: 2006-10-27 10:10:03

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fizjoterapeutów i dietetyków. Niech pan weźmie w niej udział i
> przedstawi swoje osiągnięcia (zgodne z PAN) w zderzeniu z naszymi

Moje osiągnięcia są dla mnie wystarczające. Jeśli ktoś pisze o mnie
doktor, to nie popełnia błędu więc mogę uznać, ze mam osiągnięcia
naukowe, tym bardziej, że jestem współautorem publikacji, która ukazała
się w najlepszym czasopiśmie diabetologicznym na świecie, bo w
"Diabetes". Nie mam najmniejszego zamiaru mieć cokolwiek wspólnego z
grupą ludzi propagujących niezdrowy styl żywienia - tym bardziej, że nie
jest on zalecany przez Instytut!!!
Proszę przyjąć do wiadomości, że dopóki będzie tutaj podejmowana próba
lansowania bogatotłuszczowej diety, dopóty będę zwracał uwagę
czytelnikom nie będącym lekarzami o braku jej akceptacji przez naukę.

27. Data: 2006-10-27 10:16:04

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziennie owoców, jarzyn i słodkich soków jest najbardziej szkodliwe
> dla człowieka...!!!!!! A tak zaleca Instytut Żywienia....

Prosze dokładnie zapoznać się z zaleceniami Instututu.

> I proszę więcej nie dyktować mi o czym mogę infornmować, czy też
> nakłaniać, a co nie... 17 lat temu skończyły się czasy kiedy była
> lansowana "jedynie słuszna droga" panie Li...:)))

Słusznie ktoś już zauważył, że jest to łamanie zasad pisania na tę
grupę - co więcej jest to notoryczne łamanie - mogą z tego wyniknąć
pewne nieprzyjemności.

> [...]
> pan się zajmuje...
> I jak uzna pan jakąś dietę za złą, to niech najpierw sam pan to
> sprawdzi, a nie powiela bzdury po kimś...

Jestem wegetarianinem i dieta które próbujecie wciskać jest dla mnie nie
do zaakceptowania. Ale wegetarianizm jest mój - i nie rozgłaszam tego,
ani nie namawiam swoich pacjentów do zmiany diety na wegetariańską. Bo
lekarz nie jest od tego, by zalecać co mu się wydaje i do czego jest
przekonany, tylko, by zalecać to co znalazło uznanie i akceptację w
środowisku na podstawie wnikliwych niejednostkowych obserwacji. To że
dieta wegetariańska jest uznana za pełnowartościową dietę jest faktem -
jednak ja nie jestem od przewracania ludziom domu do góry nogami.

28. Data: 2006-10-27 10:20:47

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> LOL, jakiś zlot oszołomów :D

Widzę trzeźwy osąd!!! Brawo. Nadzieję wzbudzają we mnie takie posty -
oznacza to, że ludzie nie są aż tak łatwowierni i nie dają się już
naciągać na zmianę zachowań (w tym dietetyucznych) na takie, które nie
znalazły potwierdzenia korzyści w badaniach naukowych.

29. Data: 2006-10-27 12:08:06

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał(a):

> [...]
> naciągać na zmianę zachowań (w tym dietetyucznych) na takie, które nie
> znalazły potwierdzenia korzyści w badaniach naukowych.

Ja akurat studiuję medycynę, więc jako takie podłoże wiedzy medycznej
posiadam (i stale ją nabywam) i przez to widzę ewidentne bzdury
wygadywane przez niektorych;). Ale wiem, że ludzie nie mający styczności
z naukami przyrodniczymi osobiście lub za pośrednictwem rodziny potrafią
uwierzyć we wszystko co się im wciska, bo takiej wiedzy nie mają.
Dlatego jeśli mam okazję, to staram się uświadamiać;].

pzdr.
R*

30. Data: 2006-10-28 10:56:45

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie możesz pisać, że u Ciebie się nie sprawdza, bo nigdy nie próbowałaś
> diety o której pisałem.

ale ja jestem odchudzajaca sie wegetarianka, a caly rok chodze w krotkim
rekawki i prawie caly w klapkach, wiec raczej nie jest zimno:)

Nowe forum medyczne
rana na nodze - pomocy
NAUKA WALKI SZABLA BOJOWA
zatrucie?