ciasteczka Kruszyny - przepis

1. Data: 2005-02-02 19:49:52

Temat: Re: ciasteczka Kruszyny - przepis
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Tatiana, sącząc kawkę, wyklepał:

> Bo na przykład jest takie jedno osełkowe w porcjach po 300 g.
>
> Krusz.
> --

No pewnie tak, tylko, że osełkowe masło nie ma kształtu kostki:-)
Pozdrawiam Arcia

1. Data: 2005-02-03 05:41:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aretkka, sącząc kawkę, wyklepał:

> No pewnie tak, tylko, że osełkowe masło nie ma kształtu kostki:-)
> Pozdrawiam Arcia

Tu bym się kłóciła :) TO, które ja widziałam, ma kszałt kostki, tylko rogi
są zaokrąglone i jakby trochę ścięte :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-03 07:12:42

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Aretkka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Tu bym się kłóciła :) TO, które ja widziałam, ma kszałt kostki, tylko rogi
> są zaokrąglone i jakby trochę ścięte :)
>
> Krusz.

"Moje" osełkowe jest "walcowate", pochodzi z ekologicznie czystów terenów ( tak
piszą na opakowaniu ), produkowane jest przez spółkę kapitałową ze Skoczowa. Że
też opłaca im się je transportować przez calą Polskę !A poza tym jest bardzo,
ale to bardzo, dobre :-)
Pozdrawiam Areta

1. Data: 2005-02-03 17:41:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aretkka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Że też opłaca im się je transportować przez calą Polskę !A poza
> tym jest bardzo, ale to bardzo, dobre :-)
> Pozdrawiam Areta

Co do transportowania, często kupuję w jednym takim spożywczym oscypki.
Lubię te białe, niewędzone. I do tego sklepu przywozi je jeden taki Góral z
Zakopanego. Cena taka jak w Zakopanem. Ser schodzi na pniu. Widocznie
facetowi się opłaca jechać :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-03 18:51:10

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl>

> [...]
oscypki.
> Lubię te białe, niewędzone. I do tego sklepu przywozi je jeden taki

Nawet w Zakopanem są różne ceny.

> Ser schodzi na pniu. Widocznie facetowi się opłaca jechać :)

Kolejarz?
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-03 19:15:24

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> tpi.pl...

> A nad Bałtykiem obecnie kostka masła waży 200 gram.
> Areta

Margaryny 250 gram, a co do masła to różnie bywa - widziałam 250 gram i
takie co było w super promocji za 2.80 a ważyło 170 gram.
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ

królik