ciasteczka Kruszyny - przepis

1. Data: 2005-01-31 22:01:24

Temat: ciasteczka Kruszyny - przepis
Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie o nich rozpisujecie.. a niestety moje google przepisu nie znalazło..
same pytania odnośnie.. jaki dżem itp...
jeśli ktoś poratuje przepisem to będe wdzięczny

1. Data: 2005-01-31 22:13:44

Temat: Re: ciasteczka Kruszyny - przepis
Od: "Monika R" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A proszę bardzo ...

"2 szkl. mąki
1 kostka margaryny
1/2 szkl. piwa
dżem lub powidła.
cukier puder

Mocno schłodzoną margarynę zetrzeć na grubych oczkach do mąki, dodać piwo i
wyrobić ciasto. Wyrobione włożyć na dwie godziny do lodówki. Potem
rozwałkować, wycinać kwadraty, smarować powidłami i składać na pół a la
pierogi. Potem do piekarnika (nie spytałam o temperaturę, ale chyba coś
między 160 a 180 st.C.) i piec na złoto. Bardzo rosną! Upieczone posypać
cukrem pudrem."
zacytowałam dokładnie to co Kruszyna nam przekazała
smacznego
Monika R

1. Data: 2005-01-31 22:21:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika R, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> cukrem pudrem."
> zacytowałam dokładnie to co Kruszyna nam przekazała

Dodaję poprawkę: temperatura pieczenia raczej w kierunku 200 st.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-31 22:37:05

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dodaję poprawkę: temperatura pieczenia raczej w kierunku 200 st.

Czy zamiana margaryny na masło polepszy smak czy trzymać się oryginalnego
przepisu?

--
pozdrawiam, misiczka

Mam nadzwyczaj prosty smak.
Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
(O. Wilde)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-01-31 22:58:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Czy zamiana margaryny na masło polepszy smak czy trzymać się oryginalnego
> przepisu?

Z tego, co tutaj ludzie pisali, z masłem też jest dobrze :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-01 09:04:45

Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika R" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyrobić ciasto. Wyrobione włożyć na dwie godziny do lodówki. Potem
> rozwałkować, wycinać kwadraty, smarować powidłami i składać na pół a la

Złożę kwadrat na pół, a potem zalepiać tak, jak pierogi, czy w ogóle nie
zalepiać?

1. Data: 2005-02-01 09:52:59

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje wszystkim

1. Data: 2005-02-01 11:05:11

Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@o...pl> napisał
> Złożę kwadrat na pół, a potem zalepiać tak, jak pierogi, czy w ogóle nie
> zalepiać?

trzeba zlepiać bo inaczej wypłynie to co w środku

ja dociskałam palcami , a później jeszcze widelcem delikatnie nacikałam ,
zeby ładny wzorek wyszedł :-)

Kasia

1. Data: 2005-02-01 11:21:04

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" napisała:

> Czy zamiana margaryny na masło polepszy smak czy trzymać się oryginalnego
> przepisu?

Co do smaku to jakiejs ogromnej roznicy nie zauwazylam, ale zdecydowanie
lepiej sie obrabia ciasto z maslem - jesli jest dobrze schlodzone to sie nie
klei do rak. Takze polecam masło.

--
Małgorzatka

1. Data: 2005-02-01 13:15:19

Od: "mh" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisała

> Z tego, co tutaj ludzie pisali, z masłem też jest dobrze :)

Z masłem czy z margaryną.. co za różnica! Za każdym razem smakują
rewelacyjnie!!!
Te ciasteczka to absolutny hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

królik
ciasto francuskie
TŁUSTY CZWARTEK
Fasola z ryzem ??