królik

1. Data: 2005-01-31 16:21:48

Temat: królik
Od: "Qba" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czasem szukam na tej grupie inspiracji, sam nigdy nie pochwaliłem się żadnym
przepisem, bo jeszcze nic takiego nie zrobilem co by się na tej grupie nie pojawilo
(-: ale jak tylko...

Obecnie mam problem - dostalem krolika - mrozonego.
No i nie wiem co z nim zrobic - jedyne co bym teraz z nim potrafil to "krolik w
smietanie"
ale za kazdym razem jak jadlem krolika to bul on w smietanie, pora zjesc go inaczej.

Widzialem pare przepisow w necie, ale tak na prawde najczesciej jak biore przepis ze
stron to okazuje sie nie najlepszy, dlatego zalezy mi na takim przepisie ktory ktos
kiedys zrealizowal (a najlepiej wiecej niz jedna osoba) Stad pytanie do Was:

Co zrobic z krolikiem?

Z gory dziekuje za przepisy/linki

Kuba

1. Data: 2005-01-31 17:15:28

Temat: Re: królik
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qba wrote:

> Co zrobic z krolikiem?
>
> Z gory dziekuje za przepisy/linki

jakis czas temu robilem krolika w piwie wg. maklowicza i wyszedl bardzo
smaczny (ale przygotowanie jest dosc czasochlonne)
ja robilem ze zwyklym piwem, ale jak dobrze poszulkasz to piwo traperow
rowniez jest do dostania w polsce

http://tinyurl.com/6rqyp

wiku

1. Data: 2005-01-31 17:54:27

Od: "Halina Eisner" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku <s...@r...pl> napisał(a):

> jak dobrze poszulkasz to piwo traperow
Tych słynnych belgijskich tropicieli śladów?
Sorry, NMSP.
Zeby nie było off topic, to ja robiłam ze dwa razy z takiego przepisu:
http://k90.kuchniaonline.pl/index.php?id=1687&nr42=9
1
Dobre było.
Jak nie ma byc wyrafinowanie, a tylko jadalnie, to można po prostu udusić.
Sól, pieprz, obsmażyć po kawałku i dusić z listkiem bobkowym i zielem
angielskim. Czosnek tez nieźle pasuje.

1. Data: 2005-01-31 18:07:45

Od: "Albert" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic z krolikiem?

służę przepisem na risotto z królikiem ( w wordzie), napisz na priva to
podeślę

1. Data: 2005-01-31 18:12:06

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner wrote:

> Tych słynnych belgijskich tropicieli śladów?

trapistow mialo byc czyli wazone przez cystersow
nie wiem skad ci traperzy sie mi wzieli :)))

wiku

1. Data: 2005-01-31 18:40:07

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
Co zrobic z krolikiem?
Udusic z marchewką i czerwonym winem - będzie po burgundzku:) mniam:)
pozdr
cherokee

1. Data: 2005-01-31 19:40:25

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku <s...@r...pl> writes:

> trapistow mialo byc czyli wazone przez cystersow

Ważone na wadze?

MJ

1. Data: 2005-01-31 21:12:05

Od: "k0m0r" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobic z krolikiem?

To ja proponuje na sposob francuski :)
Podsmaz go w kawalkach na patelni, oczywiscie z posiekanym czosnkiem
(zabek wystarczy). Jak sie zrumieni, obsyp maka, dolej po szklance wody i
bialego wytrawnego. Dorzuc 3-4 pomidory, bez skorek i w kawalkach
oczywiscie, sloiczek oliwek (najlepiej czarnych) i wiecej czosnku :)
Calosc posypujemy obficie bazylia i niech sobie pobulgocze na malym ogniu
gdzies z dobra godzine.
Ja tak na codzien robie kurczaka, ale krolik tez jest pycha - probowalem!
Bon apetit :)

pozdr

1. Data: 2005-01-31 21:15:58

Od: wiku <selecta@[BEZ_TEGO]acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> Ważone na wadze?

tak, do jednej szali wagi przyczepiasz piwo, ktore warzysz, a do drugiej
(przy)czepiasz literowki

wiku

1. Data: 2005-02-01 02:29:32

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:

> tak, do jednej szali wagi przyczepiasz piwo, ktore warzysz, a do
> drugiej (przy)czepiasz literowki
===
Sporo tych "literówek", jak na dwa króciutkie posty. ;-)

waldek
===

ciasto francuskie
TŁUSTY CZWARTEK