ciasto filo

1. Data: 2004-11-12 08:50:24

Temat: ciasto filo
Od: "Michał S" <m...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wie gdzie aktualnie można kupić ciato filo w Warszawie albo
jeszcze lepiej w Łodzi?

Dzieki za info

1. Data: 2004-11-15 12:00:07

Temat: Re: ciasto filo
Od: "Kaska W" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał S" <m...@l...mm.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może wie gdzie aktualnie można kupić ciato filo w Warszawie albo
> jeszcze lepiej w Łodzi?
>
> Dzieki za info

Miałam ten sam problem i nie znalazłam a wykonanie samodzielne jest
koszmarnie pracochłonne Poprosiłam znajomego o tel do Grecji zeby u zródeł
się poradzić Podpowiedzieli, że odpowiednikiem jest ciasto francuskie i
takiego zazwyczaj uzywają przynajmniej do baklawy Sprawdza się tylko kupne
musi być dobre nie z tych tanich
pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2004-11-15 14:44:53

Od: "Zibi" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Warszawie ciasto filo można kupić (choć nie zawsze jest na stanie) w
delikatesach Bomi, Mini Europie i Piotrze i Pawle
a w Arkadii podobno otworzono jakiś sklep 'kuchnie świata' lub coś
podobnego - może tam filo będzie
pzdr

Użytkownik "Kaska W" <t...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
francuskie i
> takiego zazwyczaj uzywają przynajmniej do baklawy Sprawdza się tylko

ciasteczka owsiane ale bez kakao?? jak??
Student zjeść - dobrze i średnio drogo.
nowotór i chemioterapia
muffiny
udziec jagniecy