ciasto z czerwoną porzeczką

1. Data: 2003-07-07 19:34:13

Temat: ciasto z czerwoną porzeczką
Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj miałam dostęp do wielu owoców ( jagody, maliny, czereśnie i czerwona
porzeczka). Robiąc przetwory naszła mnie ochotę na ciasto, zrobiłam je na
oko z porzeczkami.
A oto proporcje:

5 jajek
1,5 szklanki cukru
2 szklanki mąki pszennej
1 budyń / miałam wiśniowy
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki oleju
cukier waniliowy

Jajka ubiłam z cukrem, dodałam budyń, mąkę, proszek do pieczenia, olej,
cukier waniliowy.
Ciasto wlałam do wysmarowanego tłuszczem i posypanym bułką tartą ( tylko
to miałam pod ręką) prodiża.na wierzch posypałam owocem czerwonej porzeczki,
tak by przykryło całość.Porzeczka jest lekka i nie powpada do środka. Piec
50-55 minut. Można później posypać cukrem pudrem, ale nie miałam tego pod
ręką akurat.
Ciasto wyrosło dość wysokie , było miękkie i puchate.
Dziś nie zostało mi nawet kawałka ;-)

1. Data: 2003-07-11 19:17:55

Temat: Re: ciasto z czerwoną porzeczką
Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj miałam dostęp do wielu owoców ( jagody, maliny, czereśnie i
czerwona
> porzeczka). Robiąc przetwory naszła mnie ochotę na ciasto, zrobiłam je na
> oko z porzeczkami.
[ciach]
Mnie rowniez naszla ochota, po przeczytaniu twojego postu, a i porzeczki
były, tylko budyn jedynie czekoladowy znalazlam. No i wyszło czekoladowe
porzeczkowe ciasto, taaaaka pyyyycha.Polecam goraco.

Pozdrawiam
Mandragorax

bigossssssssssssss
Zwariowane sałatki