Czereśnie

1. Data: 2003-07-07 16:36:46

Temat: Re: Czereśnie
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Busia" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bec6eq$2tn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Może ma ktoś pomysł, jak zużytkować wiadro czereśni?
> Przeglądałam archiwum, kilka przepisów wychwyciłam, typy omlet z
> czereśniami, ciasto z czereśniami i galaretką. A może ma ktoś przepis na
coś
> innego, co mogę jeszcze z tego zrobić. Może w słoiki do późniejszego
> wykorzystania?
> pozdrawiam wszystkich
> Busia

Polecam bardzo pieczenie drobiowe w czeresianiach. Innymi slowy kurczak w
czeresniach, a jeszcze lepiej piers indycza. Robi sie jak normalna pieczeń -
troche mąki z przyprawami (tymianek, rozmaryn, ogolnie rzecz biorac tzw.
Prowansja) w której obtaczamy miesko i obsamazany w bardzo gorącym tłuszczu
ze wszystkich stron. Potem mięsko do brytfanny i kiedy zacznie miękąć
dodajemy owoc i pieczemy jeszcze prze kwadrans. temperatura ok. 200 stopni
cały czas. Podejmy z ryzem
Czarek

1. Data: 2003-07-07 16:48:16

Od: "janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze wszystkich stron. Potem mięsko do brytfanny i kiedy zacznie miękąć
> dodajemy owoc i pieczemy jeszcze prze kwadrans. temperatura ok. 200 stopni
Jak się ma wiadro czereśni, to po paru dniach rodzina zwymiotuje tym
wspaniałym przepisem. :->>
janek

1. Data: 2003-07-07 18:08:01

Temat: Zwariowane sałatki
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam taki pomysł: zbierzmy wszystkie sałatki, które mają w swoim składzie
dziwaczne połączenia składników. Ja znalazłam takie:

SAŁATKA ORIENTALNA (autor:Tommy)

a.. 2 łagodne zupki chińskie
b.. 2 pikantne zupki też chińskie
c.. średniej wielkości żółta, czerwona i zielona papryka
d.. puszka kukurydzy
e.. 3 ogóRki konserwowe
f.. duuużo majonezu
1. W misce dobrze pokruszyć makaron, dodać przyprawy, ale nie dawać
tłuszczu. Nie zalewać wrzątkiem, tylko odstawić.

2. Papryki umyć, pokroić w drobną kostkę,wsypać do makaronu, kukurydzę
otworzyć, odsączyć wsypać do całości.

3. Odstawić do lodówki na 1/2 h. Potem jeszcze raz przemieszać.

4. Dodać mnóstwo majonezu, ile kto chce. Odstawić jeszcze do lodówki,
zajadać.

Można też zalać makaron wrzątkiem - reszta j.w.

Tej nie robiłam, ale ponoć całkiem dobra.

Autor: Kudlata - Biała sałatka
Cebule, powiedzmy dwie średnie, należy obrać, pokroić w grubą kostkę.
Wymieszać ze sporą ilością wiórków kokosowych , jakieś 5 deko. Dodać soku
cytrynowego - świeżo wyciśniętego z 1 cytryny, żadnych gotowych z butelki
czy kartonu! I lekko posolić. Wymieszać, odstawić na 2 godziny do lodówki.
Cebula puści sok, sok wsiąknie w wiórki kokosowe, całość stanie się łagodna
i aromatyczna. Można podać tak jak jest zrobiona, można złagodzić jeszcze
nieco jej smak i dodać jogurtu naturalnego , niesłodzonego. Ozdobić
kawałeczkami surowej wielokolorowej papryki.
Ta była tak ciekawa , że zrobiłam - calkiem niezła, jako np. dodatek do
wędlin.
Znacie jeszcze jakieś?
Dorota

1. Data: 2003-07-07 18:13:04

Temat: Re: Zwariowane sałatki
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Znacie jeszcze jakieś?

makaron kolanka (ugotowany) +majonez + mandarynki z puszki z sokiem

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-07 18:58:45

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest dowód jak szybko można się zniżyć do kultury typu Tracy, nie
zdziwiłby mnie fakt, gdyby większość osób z grupy Cię ignorowała.
Busia

> Jak się ma wiadro czereśni, to po paru dniach rodzina zwymiotuje tym
> wspaniałym przepisem. :->>
> janek

Dieta Werthmanna
ogorki konserwowe[chilli]