OT: JOKE - Nie kamienujcie...

1. Data: 2003-07-07 13:53:29

Temat: OT: JOKE - Nie kamienujcie...
Od: Edd <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest lepsze od Laskowika, Dudka i wszelkich kabaretów... Pobawcie
się ciut, a przekonacie się sami.....

1. Wejdz na strone: http://www.living-foods.com/recipes/
2. wybierzcie sobie dowolny przepis
3. w "Translate" wybierzcie "Polish"

... i przeczytajcie a przynajmniej próbujcie przeczytać :))

--
Edd

1. Data: 2003-07-07 14:07:45

Temat: Re: JOKE - Nie kamienujcie...
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jabłko Potrząsać

przy Miłować Calbom

1/2 pomarańcza obrany, zostawiać u biały rdzeniowy obowiązek
2 zieleń jabłka, obsiewanie
1 gotowy banan
1 łyżka stołowa piwowarzy drożdże
pomarańcza kromka pod kątem garnirować

Bardziej soczysty ten pomarańcza i jabłko. Miejsce sok, banan, i drożdże w
pewien miksery albo żywność procesor, i łączyć się do gładki. Garnirować
rezygnować pomarańcza kromka.

oto tłumaczenie :))))))))))

ata

1. Data: 2003-07-07 14:09:42

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edd" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. wybierzcie sobie dowolny przepis
> 3. w "Translate" wybierzcie "Polish"
>
> ... i przeczytajcie a przynajmniej próbujcie przeczytać :))

rotfl

A. :-)

1. Data: 2003-07-07 14:12:48

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2. wybierzcie sobie dowolny przepis
> 3. w "Translate" wybierzcie "Polish"
>
> ... i przeczytajcie a przynajmniej próbujcie przeczytać :))

:))))
Cudeńko!!!!! Zupełnie jakbym sama tłumaczyła :)

Sowa - ubawiona po pachy

1. Data: 2003-07-07 14:15:11

Temat: Re: OT: JOKE - Nie kamienujcie...
Od: Edd <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój faworyt :)

Orzech ziemny gulash Elvis Kałuża od Psychodeliczny Ślinić się
przy Edubalicious Calzonicus
Zwodniczo prosty, oprócz bardzo dobry niewytrawiony:
1. Wymoczyć SUROWY orzechy ziemne przeniesienie na dzień następny (
albo do oni są ten rozmiar od graniczyć górnik jądra)
2. Kupować albo zrobić dobry surowy salsa (jalepenos, pomidory,
czosnek, cebule, wapno bardziej soczysty, etc.), równie gorąco jak ty
podobny.
3. Kruszyć surowy, organiczny ostryga grzyby ( oni są przyjemnie
kruchy pomiędzy ten palce)
4. Mieszać wszystko składniki w cokolwiek porcja ty czuć jest
przywłaszczenie-zrobić pewny wejść obfitość od ten ostryga grzyby!

--
Edd

1. Data: 2003-07-07 14:18:05

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edd" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> To jest lepsze od Laskowika, Dudka i wszelkich kabaretów... Pobawcie
> się ciut, a przekonacie się sami.....
>
> 1. Wejdz na strone: http://www.living-foods.com/recipes/

super, ja za pierwszym podejsciem trafilam na to:

owoc sałatka

2 filiżanki maliny
2 banany
1/2 filiżanka podnosić ( przemoczony)
1/2 od pewien cały ananas
2 łyżki stołowe od orzech kokosowy
wymoczyć podnosić noc przed
mieszać wszystko składniki delikatnie wobec zapobiec bzdurność!
służyć przy pokój temp. albo łagodnie refridgerated
wzbudzający grozę równie pewien litr mąka albo pewien Plesewo deser.
cieszyć się

wkn

1. Data: 2003-07-07 14:28:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> służyć przy pokój temp. albo łagodnie refridgerated
> wzbudzający grozę równie pewien litr mąka albo pewien Plesewo deser.

Może to Cmielewska tłumaczyła ;-)
Podobne klimaty:
> zapobiec bzdurność!
> służyć przy pokój temp. albo łagodnie refridgerated
> wzbudzający grozę równie pewien litr mąka albo pewien Plesewo deser.

Coś w stylu Allerood - wszystko czerwone!

Sowa

1. Data: 2003-07-07 14:55:48

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krok Wilcza
z Pobicie Park Bardziej soczysty Zagrodzić UK

1 duży jabłko
połowa ogórek
2 wtyka seler
1/2 koper
dłoń szpinak
dłoń pietruszka
bardziej soczysty od pół dnia grapefruit ( fakultatywny)

wielki pod kątem rozrachunek kędzierzawy głowy i rozległy daleko ten
pajęczyny!

1. Data: 2003-07-07 16:21:23

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze, kiedy wyswietlil mi blad:

Nieważny Przeznaczenie

Zmartwiony, oprócz ten serwer napotkany an błąd chwila trudny wobec
przeadresować ty do przeznaczenie od ten sztandar u który ty zatrzaśnięty!
Ten najprawdopodobniej przyczynowy od ten problem jest an spróbować wobec
trzaskać u pewien sztandar przed ten graficzny wyobrażenie o osobie ma
załadowany. Inny możliwość ach tak? ty napadnięty wobec trzaskać u an stary
sztandar który był przeładowany z twój przeglądarka kryjówka

Margola

1. Data: 2003-07-07 17:58:36

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Jul 2003 15:53:29 +0200, Edd <e...@w...pl> wrote:

> [...]
>2. wybierzcie sobie dowolny przepis
>3. w "Translate" wybierzcie "Polish"
>
>... i przeczytajcie a przynajmniej próbujcie przeczyta? :))

ROTFL
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.