co dzis gotujecie?

1. Data: 2005-11-16 14:59:34

Temat: co dzis gotujecie?
Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, ale pozwolę sobie na kolejny post w tym stylu. Ja ugotowałam
krupnik i kończę szykowac kotlety mielone w sosie grzybowym. Do tego
puree z ziemniaków i surówka z białej kapusty. Jak zjem, to się zabieram
za ciasteczka Kruszyny, chyba na słodko, ale może z farszem pieczarkowym
- zobaczymy. A co u Was w garnuszkach, grupowcze? Nie mam natchnienia na
piątkowy obiad, natchnijcie mnie więc :)

tapta

2. Data: 2005-11-16 15:00:00

Temat: Re: co dzis gotujecie?
Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-11-16 15:59 tapta z nienacka napisal/a:
> A co u Was w garnuszkach, grupowcze? Nie mam natchnienia na
> piątkowy obiad, natchnijcie mnie więc :)

Ja to sobie chyba zaraz "ugotuję" chińską zupkę.
Trza masochistą być, żeby w pracy siedząc czytać kuchnię, eeh :(

A w domu, to będzie dziś szparagowa fasolka z pomidorami na ostro, mniam
:))).

--
oshin, co zjadła już kanapkę i paprykę i jogurt i nawet 2 francuskie
kapuśniaczki i ciągle głodna ;(

3. Data: 2005-11-16 15:03:00

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomidorowa z ryżem
tarta z porami i serem pleśniowym (miały być pierogi z soczewicą ale czasu
brakło)
ciasto czekoladowe z wrzątkiem

Anet

4. Data: 2005-11-16 15:05:21

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tapta <t...@S...pl> napisał(a):

> [...]
> - zobaczymy. A co u Was w garnuszkach, grupowcze? Nie mam natchnienia na
> piątkowy obiad, natchnijcie mnie więc :)

dziś jest chili con carne i jutro też
a w pątek będą knedle ze śliwkami z kompotu albo kopytka z masłem i tartą
bułką na rumiano

5. Data: 2005-11-16 15:09:13

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oshin dorota bugla napisał:

> A w domu, to będzie dziś szparagowa fasolka z pomidorami na ostro, mniam
> :))).

Zdradź szczególy jak to robisz i z czym podajesz :)

tapta

6. Data: 2005-11-16 15:13:36

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

tapta wrote:

> [...]
>- zobaczymy. A co u Was w garnuszkach, grupowcze? Nie mam natchnienia na
>piątkowy obiad, natchnijcie mnie więc :)

Ja mam kotlety mielone, a raczej siekane, z kurzej piersi z papryka i
cebula, do tego gora salaty lodowej z winegretem. Na deser budyn
karmelowy albo orzechowo-laskowy, jeszcze nie zdecydowalam.

Kot

7. Data: 2005-11-16 15:56:08

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - zobaczymy. A co u Was w garnuszkach, grupowcze? Nie mam natchnienia na
> piątkowy obiad, natchnijcie mnie więc :)
>
> tapta

u mnie był tradycyjny schabowy z ziemniakami i surówką z kiszonej kapusty.
jutro zrobie spaghetti bolonese, a w piatek placki ziemniaczane.
aha...dziś i jutro zupka jarzynowa dodatkowo, a w piątek bez zupki. placków
wiecej nasmaże ;-)
a w sobote i niedziele mam szkólke, więc gotuje żonka

8. Data: 2005-11-16 16:15:59

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie zupa z czerwonej soczewicy.

Dominika R

9. Data: 2005-11-16 17:05:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tapta" <t...@S...pl> wrote in message
> [...]
> zobaczymy. A co u Was w garnuszkach, grupowcze? Nie mam natchnienia na
> piątkowy obiad, natchnijcie mnie więc :)

dzisiaj mam Ranchero Tacos, czyli mielone (z indyka) przyprawione chili,
polaczone z salsa, i zawiniete w tortillas. na to posiekana salta i ser
zolty
z dostakowa salsa.

iwon(k)a

10. Data: 2005-11-17 12:04:59

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):

> Ja mam kotlety mielone, a raczej siekane, z kurzej piersi z papryka i
> cebula, do tego gora salaty lodowej z winegretem. Na deser budyn
> karmelowy albo orzechowo-laskowy, jeszcze nie zdecydowalam.

"Orzechowo-laskowy" to mi się podoba! Dobrze, że nie "orzechowo-nerkowy" ;)
PS. Nie czepiam się :).

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

thermomix kupie tanio
Madzia gwiazdą pl.test.pl
Jaka maszynka do lodow - Elta, Philips, Rival?
plyta kuchenna - co wybrac? indukcyjna, zwykla czy zintegrowana z piekarnikiem
Z innej beczki - Ekonomiczność AGD... :)