co jesc, gdy boli brzunio?

1. Data: 2003-08-03 21:19:04

Temat: co jesc, gdy boli brzunio?
Od: "rua ." <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podrazniony zoladek i teraz nie moge normalnie jesc, bo zaczyna mnie
bolec...bedzie to trwalo kilka dni, przez ktore musze bardzo uwazac, zeby go
znow nie podraznic.

macie pomysl, co robic, co jesc w takie dni? jakies kleiki czy cos?...mam
zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie 1-2
razy w roku.

licze na zyczliwa i szybka pomoc:)

2. Data: 2003-08-03 21:32:16

Temat: Re: co jesc, gdy boli brzunio?
Od: "adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedz kaszanke!

3. Data: 2003-08-03 22:40:46

Od: "" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie mam to samo. Pić wodę z siemienia lnianego namoczonego na noc. Potem
sucharki i herbata bez cukru. Po paru dniach rosołek bez makaronu lub grysik na
rosole, ale na śniadanie i kolację nadal sucharki. Powinno po paru dniach
przejść.
szybkiego powrotu
polny konik

4. Data: 2003-08-04 14:24:51

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rua ." <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie

Była kiedyś Milupa bananowo-wielozbożowa z mlekiem - super na mnie działała.
Niestety od roku lub dwóch nie można jej w Polsce kupić. Może gdzieś za
granicą. Nie mam pojęcia dlaczego ona tak dobrze mi robiła. Żadna inna tak
nie działała....
pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2003-08-06 19:18:41

Od: "hip-hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowy zoladek, ten bol jest na tle nerwowym - no niestety zdarza mi sie

A nic nie jeść

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2003-08-07 18:01:29

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hip-hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A nic nie jeść

szkoda pradu na taka odpowiedz:(

7. Data: 2003-08-11 09:36:09

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Gdy mój syn ma podrażniony żołądek ścieram mu dwa jabłka, potem tą papkę
przez chwilę gotuję, a pod koniec gotowania wsypuję trochę sypkiego kleiku
ryżowego (taki jak się daję maluchom np. do zagęszczenia mleka). Zawsze
synkowi smakuje i nigdy nie podrażnia. Wracaj do zdrowia, pozdrawiam, Gocha.

Kaszaki, nerwo-wlokniaki - usuwac?
proszę o radę....ból pęcherza moczowego
problem ze zdrowiem !!
ból po prawej stronie brzucha