co mozna mrozic, a czego nie?

1. Data: 2003-11-14 10:42:37

Temat: co mozna mrozic, a czego nie?
Od: "Daniel Czarkowski" <r...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Mam do was pytanie, czy sa produkty ktorych nie mozna mrozic? Ja osobiscie
mroze wszystko i jak na razie nie bylo dania, ktore po odmrozeniu bylo
niezjadliwe. Moze wynika to z faktu, ze jadam wszystko co sie nadaje do
zjedzenia ;-) Chociaz zauwazylem, ze zamrozone ziemniaki po rozmrozeniu sa
niesmaczne, a przeze mnie traktowane jako "wyjscie awaryjne".

Z tego co zaobserwowalem to zamrozone usmazone mieso, po odmrozeniu smakuje
calkiem niezle. Podejrzewam, ze jeszcze lepiej zamrozic swierze mieso i
przygotowac po odmrozeniu. Jednak nie zawsze czlowiek ma tyle czasu.

A wiec kochani, co sie znajduje w waszych zamrazarkach?

pozdrawiam,
daniel

1. Data: 2003-11-14 11:01:27

Temat: Re: co mozna mrozic, a czego nie?
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Czarkowski" <r...@S...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bp2bek$5ma$1@news.onet.pl...
> Witam serdecznie,
>
> Mam do was pytanie, czy sa produkty ktorych nie mozna mrozic?

Nie mozna mrozic surowych jaj :).
Oprocz tego salatek zawierajacych majonez (warzy sie).

To tyle co mi przychodzi do glowy na szybko.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-14 11:03:01

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I chyba niczego w słoikach, wiem, że się komuś zdarzało.

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

1. Data: 2003-11-14 11:07:11

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Czarkowski <r...@S...onet.pl> napisał(a):
> Witam serdecznie,

Witam nowego smakosza.

> Mam do was pytanie, czy sa produkty ktorych nie mozna mrozic? Ja osobiscie
> mroze wszystko [...]

Skoro mrozisz wszystko, to po co pytasz czego nie mozna zamrozić?
Zamrozić można wszystko bo to zależy od temperatury, tylko po co?

> Z tego co zaobserwowalem to zamrozone usmazone mieso, po odmrozeniu smakuje
> calkiem niezle. Podejrzewam, ze jeszcze lepiej zamrozic swierze mieso i
> przygotowac po odmrozeniu. Jednak nie zawsze czlowiek ma tyle czasu.

Do szczęścia brak ci tylko taniego modelu mikrofalówki. Zaoszczędzisz dużo czasu.
A i będziesz mieć okazję doświadczyć nowych prze"żyć" kulinarnych.

> A wiec kochani, co sie znajduje w waszych zamrazarkach?

Świeżo mrożone mięso dla psa i kota.

pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-11-14 21:12:59

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 12:03:01 +0100, "Kinga Macyszyn"
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

>I chyba niczego w słoikach, wiem, że się komuś zdarzało.

W sloikach mozna mrozic np. swieze ziola.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-11-14 23:08:49

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiec kochani, co sie znajduje w waszych zamrazarkach?
>
> pozdrawiam,
> daniel

curry kurczaze, sos tunczykowy do makaronu, chleb tostowy, rosol, i rozne
sklepowe gotowe jedzenia jak i warzywa i owoce (na kisiel)

Iza

1. Data: 2003-11-15 14:04:52

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bp3na1

Serca drobiowe (dla kota), dwie kolby kukurydzy (dla mnie), wołowinę (dla
kota i dla mnie), mieszankę warzywną (dla kota) i szron...
Olik

1. Data: 2003-11-15 16:53:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Nov 2003 23:08:49 +0000 (UTC), "Izabela Sowula"
<i...@g...pl> wrote:

>curry kurczaze, sos tunczykowy do makaronu, chleb tostowy, rosol, i rozne
>sklepowe gotowe jedzenia jak i warzywa i owoce (na kisiel)
>
>Iza

ja jeszcze zupy mroze, nie pzreszkadza mi, ze kartofle sie
rozciapaja - wychodzi zupa prawie krem ;))
pasties mroze, juz upieczone.
ziola tez.
bigos.
bardzxo esencjonalny rosol albo wywar z warzyw. jak pamietam to
mroze w kostkach i jest jak zanalazl do sosu serowego na
przyklad.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-16 17:08:43

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W czym się mrozi zupy????
Próbowałam w słoikach, ale dnia trzeba, żeby z tego słoika ja wyjąć :((

Olka

1. Data: 2003-11-17 09:33:18

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
> W czym się mrozi zupy????
> Próbowałam w słoikach, ale dnia trzeba, żeby z tego słoika ja wyjąć :((
>
> Olka

Ja mrożę w tych plastikowych pojemniczkach do przechowywania żywności
(na niektórych to nawet jest napisane, że nadają się do przechowywania w
zamrażarce), a czasem to nawet w pojemniczku po lodach czy czymś tam...
Pozdrawiam
Monika

(P.S. Ola, odpisuj pod postem i tnij tekst, do którego się nie odnosisz.)

schab z rękawa
Szukam przepisu na polędwicę
Prosta, ładna kolacja
czy ktos juz zaczal "pierniczyc"??? :)