Prosta, ładna kolacja

1. Data: 2003-11-14 09:12:37

Temat: Prosta, ładna kolacja
Od: "Aśka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, mam dwójkę młych dzieci, straszny katar i 5 gości jutro na urodzinowej
kolacji, podpowiedzcie cos proszę bo mi katar zajął komurki mózgowe i nic nie
przychodzi mi do głowy.
Dzięki

1. Data: 2003-11-14 09:30:59

Temat: Re: Prosta, ładna kolacja
Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smażysz marchewkę w plasterkach , paprykę słodką w paskach i rozgnieciony
czosnek, dodajesz do tego pesto i śmietane, polewasz tym makaron "wstążki"
(ładnie wyglądają zielone wstążki), na każdą porcję kładziesz kilka brokół i
gotowe.
Do kieliszków dobre wino:)

--
Piotr

1. Data: 2003-11-14 10:22:29

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aśka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
urodzinowej
> kolacji, podpowiedzcie cos proszę bo mi katar zajął komurki mózgowe i nic

....kup piersi kuczaka...namocz w jogurcie naturalnym z dodatkiem papryki,
soli, pieprzu....wytnij zgrabne kostki i nadziej na patyczki
szaszlykowe.....mozna poprzeplatac ananasem.....
przed przyjsciem gosci obsmaz i wstaw na chwile do piekarnika....

podaj z sosem musztardowym - miodowym ( wymieszaj wedlug wlasnego smaku
dobra musztarde z dobrym miodem....)

a do uzupelnienia ryz kolorowy....na stosie ryzu....ulozyc po dwa szaszlyki
i polac delikatnie po miesie sos...a w dole gdzies salata z winrgretem

dobre

agataw

1. Data: 2003-11-14 10:40:07

Od: "ULESIA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do przepisu to z góry zaznaczam, że ja wszystko biorę "na oko" i w
zależności od Waszych upodobań możecie pewnych składników dodać więcej lub
mniej.
Potrzebujemy:
- 3 polędwiczki wieprzowe, które po rozbiciu podsmażam na oliwie z oliwek,
- 2 papryki,
- 4 pomidory bez skórki - można dodać pomidory w puszce,
- 2 cebule,
- pieczarki (sporo)
- 1 niezbyt duża cukinia,
- dodatkowo może być bakłażan, aczkolwiek ja robię bez.
Wszystkie warzywa podsmażam na oliwie z oliwek, przerzucam do naczynia
żaroodpornego, solę, pieprzę, dodaję takiej mieszanki, składającej się z
bazyli, oregano i chyba tymianku - przyprawiając musisz próbować.
Na te warzywa układam podsmażone polędwiczki,posypuję serem zółtym (najlepiej
jakimś miękkim) i znowu przyprawą składającą się z bazyli, oregano i chyba
tymianku.
Wszystko zapiekam - ważne żeby było ciepłe.
Można podawać z bagietką lub ryżem gotowanym.

1. Data: 2003-11-16 17:21:12

Od: "euro" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ładnie wyglądają zielone wstążki), na każdą porcję kładziesz kilka brokół

Pytania do tego przepisu:

1) ile tej smietany sie dodaje a ile pesto ?

2) jak kupuje sie to pesto w sloikach, czy jest to dostepne na rynku i jak
smakuje ?

pozdrawiam
euro

1. Data: 2003-11-16 19:25:43

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

euro wrote:

> Pytania do tego przepisu:
>
> 1) ile tej smietany sie dodaje a ile pesto ?
bym na oko dawał. Smietanę, be się ślizgało, pesto na początek łyżkę
stołową. Doprawić można też później.

> 2) jak kupuje sie to pesto w sloikach, czy jest to dostepne na rynku i jak
> smakuje ?
bierzesz słoik do ręki, pakujesz do koszyka, następnie przy kasie wykładasz
kasjerowi/kasjerce, płacisz i pakujesz do siatki/torebki wg uznania. Jest
dostępne na rynku, w supermarkietach na pewno. Smakuje jak pesto.
Lepiej smakuje pesto własnej roboty. Bazylia, oliwa, parmezan i trochę soli.
Zmiksować i odstawić do przegryzienia.

Waldek

czy ktos juz zaczal "pierniczyc"??? :)
(none)
Mikrofalówka
Bez jaj
Bigos - dawno nie było relacji na zywo ;-)