Bez jaj

1. Data: 2003-11-13 18:09:37

Temat: Bez jaj
Od: "agrest" <n...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Postanowilam wspomoc kolezanke, ktora nagle zachorowala na jajowstret.
Znacie moze jakies przepisy na ciasta, do ktorych nie trzeba rozbijac
skorupek?

Pozdrawiam.
A(grest)

1. Data: 2003-11-13 18:12:14

Temat: Re: Bez jaj
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrest" <n...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> Witam.
> Postanowilam wspomoc kolezanke, ktora nagle zachorowala na jajowstret.
> Znacie moze jakies przepisy na ciasta, do ktorych nie trzeba rozbijac
> skorupek?

pierniko-murzynek
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis35.html
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-11-13 19:48:41

Od: "bond, dżejms bond" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie moze jakies przepisy na ciasta, do ktorych nie trzeba rozbijac
> skorupek?
a francuzik, ja bez jajek czynię co 2 dni.
a co!
pozdrawiam.
adaś cukiernik

1. Data: 2003-11-14 08:02:46

Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w-z-tka, ani jednego jaja, a krem ze śmietany
polecam!
przepis jakiś czas temu dawałam na listę

Kasia

1. Data: 2003-11-14 11:09:48

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się, czy podawany jakiś czas temu na grupie przepis na babę
majonezową będzie dobry - skorupek nie trzeba rozbijać na pewno ;)). Ale
majonez jak wiemy na jajkach.
Daj znać, jakby co to prześlę na priv przepis.

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

1. Data: 2003-11-16 01:43:06

Od: "puszczyk" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Postanowilam wspomoc kolezanke, ktora nagle zachorowala na jajowstret.
> Znacie moze jakies przepisy na ciasta, do ktorych nie trzeba rozbijac

Tutaj jest sernik i tort orzechowy http://uczta.vege.pl/.
A mój ulubiony patent:

1 szkl.maślanki
1/2 szklanki oleju
1 szklanka cukru
2,5 szkl. mąki
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki kakao (można dodać przyprawy piernikowej, ew. rodzynki)
Wrzucić do michy i zmiksować. Piec w temp. ok 180 stopni.

Ciasto jest łatwe do zrobienia, wilgotne, wprost rozpływa się w ustach i
zawsze się udaje.

pozdrawiam

Justyna

Bigos - dawno nie było relacji na zywo ;-)
smakołyki z orzechów
mam ochotę na rybę
Smalec wegetariański
Trufle z herbatników