co na pająki?

1. Data: 2010-08-25 20:19:12

Temat: co na pająki?
Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam już dość ukąszeń pająków podczas snu (trudno i długo gojące się,
paskudnie wyglądające ranki). Każde okno zabezpieczyłem siatką, ale
przedostają się przez szpary w podłodze (cyklinowane deski). Czy jest
jakiś środek chemiczny odstraszający te ścierwa?

2. Data: 2010-08-25 21:14:31

Temat: Re: co na pająki?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"M1SLQ" <m...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
> przedostają się przez szpary w podłodze (cyklinowane deski). Czy jest
> jakiś środek chemiczny odstraszający te ścierwa?

Lepy na nogi łóżka. I dobry odkurzacz. Albo chemia. Uszczelnienie szpar
kitem z trocin drewnianych i żywicy

3. Data: 2010-08-26 06:53:54

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "M1SLQ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
> przedostają się przez szpary w podłodze (cyklinowane deski). Czy jest
> jakiś środek chemiczny odstraszający te ścierwa?

A jesteś pewien że to pająki?
Nie masz przypadkiem jakiegoś strasznie starego stylowego (albo i nie)
łóżka? Bo nocne gryzienie i paskudne ranki pasują jeszcze do pluskiew, ich
się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

4. Data: 2010-08-26 07:11:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Damork" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> łóżka? Bo nocne gryzienie i paskudne ranki pasują jeszcze do pluskiew, ich
> się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

Mnie załatwiały pająki okolice kostek , też myślałem o innych
mozliwościach, ale przegląd pościeli nie dawał informacji. W końcu udałem,
że się kładę i przygotowałem sobie lampę. gdy mnie załaskotało zapaliłem
światło i zobaczyłem olbrzymiego pająka w granicach 4-6 cm średnicy zarysu.
Gdybyż to był jeden, ale było też kilka mniejszych - domyśliłem się, że
potomstwo. Czmychnęły wszystkie w kierunku rogu ramy łóżka. odchyliłem i
zobaczyłem pod spodem duży lejek upleciony z pajeczyny i mnóstwo pająków w
różnych rozmiarach. Zgasiłem światło, kazałem przygotowac odkurzacz i gdy
ponownie zaświeciłem przytnąłem rurę do leja wciągając zawartość. Matka
umknęła ale niedaleko i zdążyłem ją też wessać. Woda w zbiorniku Hyli stała
się szara od części ciał pająków. Od tamtego czasu mam spokój.
Moja prababka nie pozwalała ich zabijać, powiedziała, że będą winowajcę
gryźć całe życie - co się sprawdziło. Ta pajeczyca drażniła ranki jadem i
dotykiem, drapałem się, więc odsłaniałem kolejne i to była karma dla nich -
limfa sącząca si.ę z ran. Teraz przeglądam i gdy zoczę jednego - szukam
kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

5. Data: 2010-08-26 07:23:43

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista:

> W końcu udałem,
> że się kładę

Dobre!
Pajak dal sie nabrac!

> zobaczyłem olbrzymiego pająka w granicach 4-6 cm średnicy zarysu.

Taki pajck-monstrum-morderca...

> było też kilka mniejszych - domyśliłem się, że
> potomstwo.

Tak, to bardzo istotne ustalenie pokrewienstwa miedzy pajakmi.

> kazałem przygotowac odkurzacz

Masz sluzbe przygotowujaca odkurzacz, a sam musisz wciagac pajaki?

> Woda w zbiorniku Hyli stała
> się szara od części ciał pająków.

Az mam dreszcze. Hitchkok by tego lepiej nie nakrecil.

> szukam
> kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

Masz prawdziwego przyjacela. Lepszy niz pies czy zona.

Strachu S.

6. Data: 2010-08-26 07:31:29

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Strachu S." <s...@o...pl> wrote in message
> Panslavista:

> Dobre!
> Pajak dal sie nabrac!

Dokładnie, zanim usiadłem na łóżku wyczuwał ruchy i nawiewał. Światło też
płoszyło. więc siedziałem z lampą w ręce i czekałem bez ruchu...

Dobry jest... :-)))))))))

7. Data: 2010-08-26 07:35:23

Temat: Re: co na paj?ki?
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> limfa s?cz?ca si.ę z ran. Teraz przegl?dam i gdy zoczę jednego - szukam
> kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

wzruszyłem się

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

8. Data: 2010-08-26 08:53:33

Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ich
> się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

100% pewności nie mam. Ranki początkowo wyglądają jak po ukłuciu komara,
ale mają 4 kropeczki (dwie bliżej siebie a dwie dalej, tworzą jakby
wierzchołki trapezu). Długo się goją.

9. Data: 2010-08-26 09:15:44

Od: marioz_fl <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-26 09:11, Panslavista pisze:
> [...]
> ponownie za?wieci?em przytn??em rur? do leja wci?gaj?c zawarto??. Matka
> umkn?a ale niedaleko i zd??y?em j? te? wessa?. Woda w zbiorniku Hyli sta?a
> si? szara od cz?ci cia? paj?k?w. Od tamtego czasu mam spok?j.
> Moja prababka nie pozwala?a ich zabija?, powiedzia?a, ?e b?d? winowajc?
> gry?? ca?e ?ycie - co si? sprawdzi?o. Ta pajeczyca dra?ni?a ranki jadem i
> dotykiem, drapa?em si?, wi?c ods?ania?em kolejne i to by?a karma dla nich -
> limfa s?cz?ca si.? z ran. Teraz przegl?dam i gdy zocz? jednego - szukam
> kolejnych i do Hyli - mojego wspania?ego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

Nie myślałeś o pisaniu książek? Mnie rozbawiła opowiedziana przez Ciebie
historia, mimo, że sama w sobie nie śmieszna.

10. Data: 2010-08-26 09:17:20

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marioz_fl" <m...@o...eu> wrote in message

> Nie myślałeś o pisaniu książek? Mnie rozbawiła opowiedziana przez Ciebie
> historia, mimo, że sama w sobie nie śmieszna.

I jest prawdziwa.

Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
Zasady budowania pionów wentylacyjnych
Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?