co obok pizzy?

1. Data: 2003-04-11 10:22:50

Temat: co obok pizzy?
Od: y...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

bede goscic paru znajomych, zamowili pizze. I zastanawiam sie co jeszcze moge
podac do pizzy? Pomozcie, nie wiem co pasuje do pizzy? Nie chodzi mi o dodatki
na pizze, tylko co postawic obok??

Aga

1. Data: 2003-04-11 11:18:59

Temat: Re: co obok pizzy?
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piwo

Danka

1. Data: 2003-04-11 11:55:21

Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<y...@a...pl> wrote in message
> [...]
moge
> podac do pizzy? Pomozcie, nie wiem co pasuje do pizzy? Nie chodzi mi o

Czerwone wytrawne wino!

Maciek

1. Data: 2003-04-11 12:33:48

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:7b02.0000108e.3e969779@newsgate.onet.pl,
y...@a...pl <y...@a...pl> a écrit:
> [...]
> jeszcze moge podac do pizzy? Pomozcie, nie wiem co pasuje do pizzy?
> Nie chodzi mi o dodatki na pizze, tylko co postawic obok??

Najprosciej jest podac zielona salate z vinaigrette (ale nie wiem czy
juz sa w Polsce nowalijki)

> Aga

Ewcia, bezalkoholowa ;-)

--
Niesz !

1. Data: 2003-04-11 12:36:42

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez proponuje wino czerwone... jesli osoby za bardzo nie lubia winka
wytrawnego, to sprobuj moze wstepnie polwytrawne :) wybor jest dosc duzy
i ceny tez nie sa wygorowane... :)

1. Data: 2003-04-11 12:41:24

Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czesto robię sałatke z sera feta+pomidory+koperek+czosnek+jogurt
naturalny.
Pyszne i świetnie się z pizzą komponuje.

1. Data: 2003-04-11 14:17:33

Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi goście, do pizzy uwielbiają gorący barszcz czerwony. Nie zawsze mam czas
ugotować go sama, więc podpieram sie torebkowym, ze słoiczka, bądź
koncentratem z buraków. Poza tym jak juz wspomniano, możesz zrobić ze dwie
sałatki np. jedną z sosem jogurtowo - majonezowo - śmietanowym, a drugą z
oliwą.

Joaśka.

1. Data: 2003-04-11 14:52:34

Od: "pcw" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moge
> podac do pizzy? Pomozcie, nie wiem co pasuje do pizzy? Nie chodzi mi o

ja prawie zawsze robię sałatkę grecką (jakoś wyjątkowo mi pasuje) no i jak
już wyżej wspomniano czerwone wino lub piffko

Chwale wafle
[OT] Do tych za Odra
Termosy
rosół z pulpetami?