wycieczka...

1. Data: 2003-04-11 10:39:01

Temat: wycieczka...
Od: "Slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Możliwe, że większość grupowiczów odpowie mi po prostu -NTG, ale mimo
wszystko proszę o trochę zrozumienia. Mój problem jest następujący;
wybieram się na dłuższą wycieczkę autokarem, a że [niestety] jestem osobą,
która "nieprzyjemnie" znosi tego typu jazdę chciałabym się dowiedzieć, czego
raczej mam unikać [około 2-3 dni przed wyjazdem] aby w trakcie podróży nie
zwrócić tego wszystkiego. Może ktoś mi doradzi, co jeść, co robić, aby mój
humor w trakcie drogi był jak najlepszy ;-))

Pozdro
Slonko

1. Data: 2003-04-11 10:59:18

Temat: Re: wycieczka...
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonko wrote:

> [...]
> zwrócić tego wszystkiego. Może ktoś mi doradzi, co jeść, co robić, aby mój
> humor w trakcie drogi był jak najlepszy ;-))

Mnie na dłuższych trasach tylko aviomarin ratuje życie. Odważna jesteś
- nigdy nie pojechałabym niczym spalinowym na wycieczkę.

Krycha

1. Data: 2003-04-11 11:15:45

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

To pewnie indywidualna cecha...
Ja np. nie moge jesc niczego nabialowego (ser bialy, jogurt, serek homo...)
przed jazda, bo mnie potem mdli i ledwo dojezdzam na miejsce (na szczescie
nie jechalam nigdy na tyle dlugo by nie wytrzymac).
Tak samo dziala na mnie wspominany Aviomarin...
Wydaje mi sie ze nie powinnac za bardzo sie najadac, a tym bardziej
eksperymentowac... Cos lekkiego, malo "zapachowego" powinno wystarczyc...

Pozdr.
Berta

1. Data: 2003-04-11 11:27:58

Od: Peyton <p...@t...pl.POTRZEBNA.pozyczka.500.tys.zl.0601.49.19.98.04> szukaj wiadomości tego autora

"Berta" <m...@p...onet.pl> wrote in

> Ja np. nie moge jesc niczego nabialowego (ser bialy, jogurt, serek
> homo...) przed jazda, bo mnie potem mdli i ledwo dojezdzam na miejsce

ja bym odradzal nabial i mieso - sa ciezko strawne, choc z roznych
powodow. mozna pomyslec o roznych kombinacjach maczno-owocowo-warzywnych
;-)

--
p.e.y.t.o.n

"Wolę Peya niż księdza Jankowskiego..." -- Siwa

1. Data: 2003-04-11 12:47:38

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Berta wrote:
> [...]
> Wydaje mi sie ze nie powinnac za bardzo sie najadac, a tym bardziej
> eksperymentowac... Cos lekkiego, malo "zapachowego" powinno wystarczyc...

Troche odpowiedz nie na to pytanie, ale podobno dobrze dziala sporzycie
imbiru jako srodka dzialajacego podobnie do aviomarin.
Postac imbiru: herbatki, imbir z miodkiem, marynowany (patrz watek o
imbirze kilka dni temu).
Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-04-11 12:57:51

Temat: Odp: wycieczka...
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b766jc$hdr$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
dowiedzieć, czego
> raczej mam unikać [około 2-3 dni przed wyjazdem] aby w trakcie

Sprobuj dwie-trzy doby przed jazda brac cocculine wg instrukcji z
ulotki (w aptece) - mnie to zdecydowanie lagodzi objawy, na sama droge
ewentualnie aviomarin, jak mozesz, ale byc moze po cocculine nie
trzeba bedzie.
Imbir tez, jak juz pisal Shrek, powinien pomoc, ale sprobuj go raz
wziac przed jazda i sprawdz reakcje :-).

--
cieplutko pozdrawia Magda
******************

1. Data: 2003-04-11 14:04:02

Od: "Jola S" <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam:
normalnie jeść w drodze a nawet więcej jak tylko poczujesz głód.Jeśli
będziesz miała ochotę to wskazany jest drink który w połączeniu z łykniętym
wcześniej aviomarinem działa jak środek nasenny dzięki czemu szybciej minie
ci podróż a i weselej.
Nie polecam stosowania głodówki bo tylko się męczysz.
Te metody stosuję corocznie od 10 lat i nic mi nie jest wszystkie
dolegliwości ustępują.
Wcześniej nawet musiałam wysiadać z autobusu miejskiego.

1. Data: 2003-04-11 14:06:27

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> imbiru jako srodka dzialajacego podobnie do aviomarin.
> Postac imbiru: herbatki, imbir z miodkiem, marynowany (patrz watek o

no to na mnie imbir w duzej ilosci, a juz szczegolnie polaczony z goraca
woda dziala bardzo wylewnie. Wylewa sie ze mnie od razu po wlaniu, hehe...

Nie siadaj z tylu, bo tam mocniej trzesie, i nie siadaj po stronie autokaru
z rura wydechowa, bo w niesprzyjajacych okolicznosciach (szczegolnie w
starych czasach, gdy smrodliwe "ogorki" radosnie przemierzaly wertepiaste
polskie drogi) moze Ci te spalinki wdmuchnac przez okienko prosto do noska,
i nie wiadomo co bedzie :))

wkn

1. Data: 2003-04-11 14:12:26

Temat: OT do Joli, bylo: wycieczka...
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola S <j...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b76i1k$nda$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> wcześniej aviomarinem działa jak środek nasenny dzięki czemu szybciej minie

Jestes pewna ze mozna laczyc aviomarin z alkoholem?
Nie neguje, tylko zawsze mi sie wydawalo, ze to "nie idzie w parze"...

--
To proste! Archiwum grupy: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl
Strona grupy i FAQ: http://www.kuchenna.host.sk

1. Data: 2003-04-11 14:22:08

Temat: Re: OT do Joli, bylo: wycieczka...
Od: "Jola S" <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiśnie nie należy przesadzać, ale ja tak to stosuję,pierwszy raz też
miałam opory,nic nie jadłam tylko łykałam aviomarin a potem wąchałam jakieś
perfumy aby nie czuć zapachu paliwa. Nie jeździłam na żadne wycieczki bo
bałam się sensacji.
A teraz byłam autokarem 3x Włochy,2 x Hiszpania,2 x Grecja i zawsze stosuję
tą metodę.Na mnie działa rewelacyjnie.
.

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b76ikb$bpf$2@inews.gazeta.pl...