PILNE - TORT !!!!

1. Data: 2003-04-11 10:51:40

Temat: PILNE - TORT !!!!
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Czym moge nasączyć biszkopt do tortu z
bitą śmietaną. Raczej chodzi mi o coś alkoholowego.

Dzięki za pomoc

1. Data: 2003-04-11 11:10:07

Temat: Re: PILNE - TORT !!!!
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Czym moge nasączyć biszkopt do tortu z
> bitą śmietaną. Raczej chodzi mi o coś alkoholowego.

rumem?
zwykla wodka?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-11 11:22:19

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Czym moge nasączyć biszkopt do tortu z
> bitą śmietaną. Raczej chodzi mi o coś alkoholowego.

ja nasaczam spody do tortu mieszanina przegotowanej wody, soku z cytryny i
czystej wodki albo winiaku/koniaku (co tam akurat wietrzeje w barku;-),
zrobilam raz z rumem, ale smak byl zbyt charakterystyczny i nie wszystkim to
odpowiadalo.
Co do proporcji to na 3/4 szkl. wody wciskam sok z 1/2 cytryny a ilosc
alkoholu zalezy od sredniej wieku konsumentow;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-04-11 12:32:56

Od: "Monika Pingot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co kładziesz na wierzch tortu, bo ja np. brzoskwinie z puszki i wtedy
mieszam ten sok od brzoskwin z puszki z alkoholem, wódka czy co tam mam....
oprócz rumu - jest super, POLECAM
Monia

---

1. Data: 2003-04-11 13:16:50

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dobry jest tez ciemny biszkopt z wisniami, skropic wodka czysta albo
wymieszana z sokiem, przelrzyc bita smietana i wisniami, posypac wierzch
ciemna czekolada. To jest "Schwarzwälderkirschtorte" i do tego w orginale
bierze sie wodke wisniowa - Kirschgeist, ale z normalna albo rumem tez
smakuje!
Monika

1. Data: 2003-04-11 22:03:59

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Czym moge nasączyć biszkopt do tortu z
>bitą śmietaną. Raczej chodzi mi o coś alkoholowego.

Mocna herbata plus likier?
Pozdr.Dot

wycieczka...
co obok pizzy?