co to jest i jak leczyc?

1. Data: 2002-02-03 02:08:16

Temat: co to jest i jak leczyc?
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na skorze czlonka mala biala grudka. Jak sie ja dotyka, albo naciaga skore, to
piecze tak jakby to byla ranka. Posmarowanie woda utleniona daje bialy nalot w
tyum miejscu. Co to jest i czym leczyc? To powstalo prawdopodobnie w skutek
mechanicznego podraznienia.
ret

2. Data: 2002-02-03 03:44:57

Temat: Re: co to jest i jak leczyc?
Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]Posmarowanie woda utleniona daje bialy nalot w
> tyum miejscu. [...]
To akurat chyba normalne
i zawsze jak pozostawisz na skorze wode utleniona to
powstanie bialy nalot

3. Data: 2002-02-03 10:20:37

Od: "iks" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

To powstalo prawdopodobnie w skutek
> mechanicznego podraznienia.

Moze troche odpocznij ? .-)

pozdrawiam,

4. Data: 2002-02-03 10:37:43

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Posmarowanie woda utleniona daje bialy nalot w
> To akurat chyba normalne
> i zawsze jak pozostawisz na skorze wode utleniona to
> powstanie bialy nalot

Nieprawda. Tylko tam gdzie jest ranka
ret

5. Data: 2002-02-03 11:52:15

Temat: Odp: co to jest i jak leczyc?
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Nieprawda. Tylko tam gdzie jest ranka
> ret

Nieprawda. Nie tylko tam, gdzie jest ranka. Jeśli woda utleniona będzie
świeża, to zawsze zrobi się biały "nalot". Przy większych stężeniach, biały
nalot przejdzie w rankę.

pozdrawiam
beata
--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

6. Data: 2002-02-03 14:30:04

Od: "abciximab" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do nalotu to wyjaśnienie jest proste. Następuje tzw. reakcja
peroxydazowa, czyli rozkład nadtlenku wodoru (wody utlenionej) do tlenu i
wolnej wody, katalizowany przez hem. To jeśli chodzi o nalot. A co do
wyprysku, to "wywiad" jest zbyt skąpy, by coś powiedzieć.
Pozdrawiam.

7. Data: 2002-02-03 20:44:58

Od: "slawek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nalot w
> tyum miejscu. Co to jest i czym leczyc? To powstalo prawdopodobnie w
I tak to dyskusja o grudce na prąciu zamienila się w dyskusje o wodzie
utlenionej......Nic tylko pytać, na pewno się tu człowiek wszystkiego dowie
:)

Dziwne swedzace bable na palcach
AIDS - kilka pytan
problem ze skórą policzków