co to jest - pytanie

31. Data: 2007-05-18 02:41:23

Temat: Re: co to jest - pytanie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rablinka" <r...@w...pl> wrote in message news:f2ic04$j56$2@news.wp.pl...

> Dzięki. Nie zauważyłam. W takim razie napiszę do nich i zapytam.

> :-)

> O to o ostatnie to bardzo ważna wiadomość. Znaczy się trzeba
> zrobić tyle, aby dało się jeść od razu i ani grama więcej,
> bo się zmarnuje...
>
> Pozdrawiam
> Rablinka

Nic się nie zmarnuje - nie robisz nic innemu mężowi do jedzenia póki nie zje
ciastek.

Zawsze nadają się na posypkę... Wystarczy moździeż.

32. Data: 2007-05-18 02:52:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rablinka" <r...@w...pl> wrote in message news:f2idb7$j56$3@news.wp.pl...

> Mniam, mniam. Jak sobie sprawię taką foremkę to napewno
> zrobię z cynamonem, bo jestem cynamonomaniaczką :-)

Mówię o większości zakłądów, a nie o tych, które miały "szzczęście". ZUS
i fiskus w Polsce zamorduje wszystko - a jak doujdzie do tego bank - nie ma
już siły na ten triumwirat - niektóre pracują jeszcze, ale to dlatego, że
właściciel chce dotrwać do emerytury, lub ma jeszcze inne źródła dochodów.

> Czy Ty aby nie przesadzasz? Pewne dawne zawody wręcz
> przeżywają renesans, np. kowalstwo
> Poza tym żeby stwierdzić czy to faktycznie się nie opłaci,
> trzebaby chociaż spróbować.

Kowalstwo artystyczne - w końcu jest to sztuka użytkowa i jeżeli fachowiec
coś zrobi, to ten wyrób ma szanse ze względu na trwałość przy pewnej
kruchości wyglądu.
Sam do niedawna planowałem zająć się kowalstwem, ale synowie wyjechali z
Polski.

http://www.minrol.gov.pl/DesktopModules/Announcement
/ViewAnnouncement.aspx?ModuleID=1373&TabOrgID=1533&L
angId=0&AnnouncementId=7419&ModulePositionId=1893

> Skoro nie wiesz napewno to czemu mnie tam wysyłasz?

Nawet pociągiem masz blisko do Radzymina. Bliżej praktycznie niż ja - 5km do
stacji kolejowej w Nieporęcie.

> A słowo koszyczki przypomina mi raczej takie słonawe
> ciasteczko-chipsy w kształcie krateczek sprzedawane w
> torebkach w sklepach. Dawno jednak tego nie widziałam.

Niedawno jadłem.

33. Data: 2007-05-19 22:59:48

Od: Rablinka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Nic się nie zmarnuje - nie robisz nic innemu mężowi do jedzenia póki nie zje
> ciastek.

Taka wredna to ja nie jestem

> Zawsze nadają się na posypkę... Wystarczy moździeż.

Panie wszystowiedzący i cóż mi taka posypka, he?

pytanie
pytanie
SENSACJA
gotowanie ryżu/ziemniaków - co zamiast soli?
Gotowanie na parze