co to moze byc - problem z gardlem

1. Data: 2005-06-17 19:40:05

Temat: co to moze byc - problem z gardlem
Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Otoz po tym jak przeszlam dosyc ostra angine, czesto bolalo mnie gardlo,
pozostaly mi takie "narosla" na migdalkach i od czasu do czasu rano jak
wstawalam to musialam "pozbywac" sie z gardla ropy /flegmy?/, dodatkowo
oprocz tej plynnej wychodzila mi z tych migdalkow ropa w postaci takich
bialych kulek, bylam u zwyklego lekarza i stwierdzil ze pewnie migdalki do
wyciecia, laryngolog natomiast stwierdzil ze on nie widzi jeszcze powodo do
wycinania, i ze ta ropa splywa mi "z gory", dal antybiotyki, i owszem
pomoglo - gardlo bardzo rzadko boli, ale ropa jest nadal, i to w zasadzie
jeszcze w wiekszych ilosciach, w sumie nawet nie wiem tak dokonca czy to
ropa, i czesto tez miewam katar - wlasnie tez taki lejacy.
Co to moze oznaczac, mam zmienic lekarza, bo ten nie kwapil sie do
wyjasnienia dlaczego to mi z gory splywa? z zatok? czy skad? bo to naprawde
jest bardzo uciazliwe, no i nie sadze by bylo normalne. Dodam ze po dluzszym
przebywaniu na sloncu mam silne bole jak gdyby oczu, razem z miejscem tuz
nad oczami, to moze miec jakis zwiazek?

2. Data: 2005-06-17 19:59:17

Temat: Re: co to moze byc - problem z gardlem
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "liann_ka" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
dluzszym
> przebywaniu na sloncu mam silne bole jak gdyby oczu, razem z miejscem tuz

Może. Bardzo prawdopodobne, że masz problem z zatokami....może skonsultuj
się z innym laryngologiem.
O.

3. Data: 2005-06-17 22:28:35

Od: <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"liann_ka" <l...@p...fm> napisał(a):
> [...]
> dluzszym
> przebywaniu na sloncu mam silne bole jak gdyby oczu, razem z miejscem tuz

Proste badanie pozwala na wstepna ocene zatoki czolowiej - deliktanit
postukaj sie opuszkiem palca np wskazujacego w czolo na wysokosci lukow
brwiowych, jezeli bedziesz przy tym odczuwala bol prawdopodobnie masz
zainfekowana zatoke czolowa/

--

Zapraszam na stronę -
Księgarnia Medyczna

4. Data: 2005-06-18 15:22:05

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postukaj sie opuszkiem palca np wskazujacego w czolo na wysokosci lukow
> brwiowych, jezeli bedziesz przy tym odczuwala bol prawdopodobnie masz

zrobilam, i nie odczulam nawet najmniejszego bolu, wiec jednak trzeba bedzie
poszukac innego laryngologa :>

5. Data: 2005-06-18 20:07:58

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dluzszym
> przebywaniu na sloncu mam silne bole jak gdyby oczu, razem z miejscem tuz

Ten katar spływający po tylnej ścianie gardła, to podobno efekt chorych
zatok. Przynajmniej mój laryngolog tak mi powiedział. To jest koszmar męczę
się z tym od roku i nie mogę leczyć bo najpierw byłam w ciąży, a teraz
karmię piersią. Nie mogę się doczekać, aż to wyleczę. Z ciekawości: tez cały
czas plujesz? Bo ja muszę to wypluwać i czasami mam już dosyć.
g.

6. Data: 2005-06-18 20:09:53

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobilam, i nie odczulam nawet najmniejszego bolu, wiec jednak trzeba
bedzie
> poszukac innego laryngologa :>

Podobno w moim przypadku to są jakieś zatoki przynosowe, mnie też nic nie
boli jak stukam, a objawy mam takie same.
G.

7. Data: 2005-06-19 11:39:46

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cały
> czas plujesz? Bo ja muszę to wypluwać i czasami mam już dosyć.

"pluje" codziennie rano, czasami nawet w ciagu dnia sie zdarzy, i jest tego
coraz wiecej, w dodatku zaczely mi sie uszy "przytykac" tez pewnie z tego
powodu, tez bym chciala to wyleczyc, tylko najpierw potrzebny mi jest lekarz
ktory potwierdzi ze to na pewno zatoki, a mowil ci twoj lekarz w jak bedzie
wygladalo to leczenie? rozumiem ze pewnie antybiotyki, ale czy cos jeszcze?

8. Data: 2005-06-19 19:08:34

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedzie
> wygladalo to leczenie? rozumiem ze pewnie antybiotyki, ale czy cos

Jakieś sterydowe wynalazki, ale co konkretnie to nie wiem, na początek
przepisała mi Sulfarinol z dodatkiem hydroksyzyny (nie pamiętam dokładnie
nazwy, ale chodzi o jakiś lek sterydowy), to było w ampułce i miałam dodać
to do Sulfarinolu , wymieszać i używać tej mieszanki 2 razy dziennie po
jednej kropli. Niestety nie zdecydowałam się ze względu na dziecko i nie
wiem, czy to leczenie przyniosłoby skutek. Zresztą to i tak bardzo delikatny
sposób leczenia, bo lekarka wie, ze karmię. Bioparox ( antybiotyk miejscowy)
nie pomógł mi.
Gosia

9. Data: 2005-06-19 21:28:13

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
delikatny
> sposób leczenia, bo lekarka wie, ze karmię. Bioparox ( antybiotyk

dzieki za inf, troszke mnie to przerazilo, myslalam ze jakis antybiotyk
dostane i po problemie, ale to by bylo zbyt piekne, jezeli wreszcie trafie
na porzadnego lekarza, to z pewnoscia dam znac jak mnie zdiagnozowal i jak
bedzie wygladalo to leczenie

10. Data: 2005-06-20 20:29:05

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na porzadnego lekarza, to z pewnoscia dam znac jak mnie zdiagnozowal i jak

Jeśli możesz odpowiedziec na priv to byłabym bardzo wdzięczna, też nie mogę
się doczekac rozwiązania problemu. Ty chociaz możesz się leczyć, a ja
jeszcze muszę czekac.
Pozdrawiam
Gosia

kiedy konflikt serologiczny
Psychoterapia - psycholodzy a psychiatrzy
Sen. Czy mozna oszukac organizm?
fraxiparine
mięso ryb vs mięso czerwone i białe