co w kuchni ?

1. Data: 2002-10-29 10:01:22

Temat: Re: co w kuchni ?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> To już jest :)
> http://k98.kuchniaonline.pl/index.php?sel=6&nr33=41

Fajne :-). Szkoda tylko, że nie można tego umieścić na własnym kompie,
aktualizować bazę produktów dostępnych na bieżąco i podłączać się do
bazy przepisów tylko po to, by wybrać potrawę. Każdorazowe kilkanie na
odpowiednie produkty z czasem może być nużące ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-29 10:46:07

Temat: co w kuchni ?
Od: "news.astercity.net" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest gdzies taka baza potraw, która pokazuje mi potrawy na podstawie
tego co mam w kuchni ?
to by było niesamowite nie ?:))

Pozdrawiam Michał Żardecki

1. Data: 2002-10-29 10:48:47

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.astercity.net" <p...@w...pl> napisał:
> czy jest gdzies taka baza potraw, która pokazuje mi potrawy na podstawie
> [...]

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-29 10:53:25

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech wrote:

> A ja mam kopię tej strony na swoim kompie (co prawda trochę zajmuje i wymaga
> dobrego łącza do jej utworzenia). Zrobiłem to za pomocą programu ze strony
> http://www.httrack.com (jest również w wersji polskiej).

Chyba że tak :-)))))). Dzięki :-).

1. Data: 2002-10-29 11:39:36

Od: "Wojciech" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

dobrego łącza do jej utworzenia). Zrobiłem to za pomocą programu ze strony

pozdrawiam
Wojciech

1. Data: 2002-10-29 21:11:57

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wymaga
> dobrego łącza do jej utworzenia). Zrobiłem to za pomocą programu ze strony

sorki, że pytam ale gdzie ta wersja polska???

Nowina - co to
Ktoś napisał, ja sprawdziłem
co z kapuchy włoskiej?
karczochy zapiekane z grzybami (P)