co wy na to?

11. Data: 2004-09-25 09:45:22

Temat: Re: co wy na to?
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cj33f0$3mf$1@atlantis.news.tpi.pl...> > anonim z Brazylii
> :o))))))))))))))))))))))))))
> Chyba się w Tobie, zakocham ;o))

chyba bedziesz druga/i ;)

Margola

12. Data: 2004-09-25 10:45:38

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 25 Sep 2004 11:45:22 +0200, na pl.soc.rodzina, Margola Sularczyk
napisał(a):

> chyba bedziesz druga/i ;)

Na myśl o tym, że z powodu tych deklaracji czynniki ode mnie niezależne
mogą mnie pozbawić dostępu do internetu, staję się dziwnie osowiały;-).

puchaty

13. Data: 2004-09-25 13:04:33

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Na myśl o tym, że z powodu tych deklaracji czynniki ode mnie niezależne
> mogą mnie pozbawić dostępu do internetu, staję się dziwnie osowiały;-).

W Twojej żonie też gotowam się zakochać. Może to Cię rozpuszy.

Margola

14. Data: 2004-09-25 20:15:59

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ich związki sa ok, kochaja swoich mężów ,żony, dzieci.

I właśnie z tej miłości do nich zdradzają ich :/

> a te sokki to mialo byc jeden raz ,

i co ten jeden raz miał im dać??? Dlaczego się na niego decydowali??

> znade z nich nie zamierzli miec na stale
> kogos na boku ,sami sa zdziwieni ze to tak długo trwa.

To niech się nie dziwią tylko podejmą ostateczną decyzję w tą lub tamtą
stronę. Dorośli chyba już są.

Świństwem jest to co robią swoim "ślubnym". Jak ma się "ochotę" na nowy
związek to powinno się zakończyć stary.
Wygodny jest taki układ jaki mają. Żona/mąż od wypełniania szarości dnia
codziennego, kochanek/kochanka od kolorowania tej szarości.

Zadziwia mnie nieodmiennie brak odpowiedzialności u ludzi dorosłych.

Ania >:-)<-<
gg 1355764

15. Data: 2004-09-25 21:05:38

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> W Twojej żonie też gotowam się zakochać. Może to Cię rozpuszy.
>
> Margola

ojej to moze i ja sie zalapie jako rodzina???
czy to trzeba sobie jakos zasluzyc?

kasiatoya

16. Data: 2004-09-26 07:08:47

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasiatoya napisał:

> ojej to moze i ja sie zalapie jako rodzina???
> czy to trzeba sobie jakos zasluzyc?

Trzeba najpierw obrosnąć w piórka :)

Eulalka

17. Data: 2004-09-26 07:25:52

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba najpierw obrosnąć w piórka :)

Sądzę, że się nadaję... Ja również reprezentuję ptactwo ;o) Jedyna różnica
taka, iż bardziej udomowione.
Qra

18. Data: 2004-09-26 07:26:54

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:cj33f0$3mf$1@atlantis.news.tpi.pl...> > anonim z Brazylii
> >

> chyba bedziesz druga/i ;)

Ale - mam nadzieję - gotowa będziesz się podzielić, co? ;o)
Qra

19. Data: 2004-09-26 07:29:08

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> W Twojej żonie też gotowam się zakochać. Może to Cię rozpuszy.

W ogóle proponuję założyć komunę opierzonych i wzajemnie zakochanych ;o)
Tylko czy to pasuje do tej grupy?

Qra zafrasowana

20. Data: 2004-09-27 07:23:30

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> [...]
>
> No właśnie. Chce a potem nie chce.

> No właśnie. Nie wiedzą, że podjęcie decyzji jest nieuchronne, i co tu dużo
> mówić, kiedyś będzie trzeba decyzję podjąć.

> No właśnie?

> No właśnie. Ale tego to nie rozumiem.

> No właśnie. Zobaczyć, że żona nie różni się niczym ok kochanki (i ta i
> tamta to istota), tylko co z dzieckiem?

> No właśnie. Należy zdradzanej zadeklarować: albo Ty albo kochanka -
> wybieraj!
>
> puchaty, wyjątkowo zgodny

>Ja wychodze z zalozenia ze na cudzym nieszczesciu wlasnego szczescia nie
zbudujesz.Zreszta przysiegali sobie wzajemna milosc i wiernosc,to chyba nie
sa puste slowa...
Pozdrawiam Justyna gg3941228

SESJA FOTOGRAFICZNA
On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?
Test programu AnoMail