co zamiast glazury w kuchi?

1. Data: 2001-06-27 12:30:37

Temat: co zamiast glazury w kuchi?
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie - co na siciane z tylu
kuchni i zlewu

1. Data: 2001-06-27 13:12:37

Temat: Re: co zamiast glazury w kuchi?
Od: Mdana <m...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Jun 2001, kw wrote:

> jak w temacie - co na siciane z tylu
> kuchni i zlewu

Jeżeli chodzi Ci o cos tańszego niż glazura to np. specjalna farba do
kuchni/łazienki - różne firmy to robią. Miałam coś takiego w wynajmowanym
mieszkaniu (o ile pamiętam farba Beckersa - kolor mieszają na życzenie
klienta), bardzo dobrze zmywały się wszelkie ślady po kulinarnych
szaleństwach.
A jeśli względy estetyczne to np. płyty korkowe lub dobrze zabezpieczone
drewno. To ostatnie sprawdzone w domu moich rodziców -ponad 10 lat
intensywnego użytkowania (codziennego gotowania dla dużej rodziny, w
tym wybryki kulinarne i eksperymenty moich młodszych braci) i dalej ładnie
wygląda.

Mdana

1. Data: 2001-06-27 23:34:18

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>jak w temacie - co na siciane z tylu
>kuchni i zlewu

mozna polozyc metal taki "z metra",na zdjeciu wygladalo fajnie
Dotka

1. Data: 2001-06-29 06:49:25

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kw <k...@a...wbc.lublin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...wbc.lublin.pl...
> jak w temacie - co na siciane z tylu
> kuchni i zlewu

1. Mialam przez kilka lat panele identyczne jak blat, byly ladne i latwe do
utrzymania; do dostania w sklepach z blatami
2. U kolezanki widzialam plyte z grubego szkla zbrojonego, tzn. z wtopiona
metalowa siatka, wyglada odlotowo, ale pasuje tylko do stylu high-tech
3. Teraz u siebie mam do wys. 30cm powyzej blatu licówke ceramiczna, czyli
cegielke patynowana, wyglada jak stary mur, powyzej panel laminowany
aluminium z Ikei. Cegielka jest obecna w calej kuchni, m. in. jest z niej
zbudowana cala wyspa mieszczaca plyte kuchenna i zlew. Jest to mniej
niepraktyczne niz myslalam na poczatku.
4. Inny pomysl to gruba wodoodporna tapeta winylowa - jezeli lubisz wzorki
to mozna poszalec np. ze szlaczkami wzdluz blatu
5. Zmywalna farba - to niekoniecznie musi byc ta kojarzaca sie z bida PRL
lamperia, Swietnie sprawdzaja sie farby lateksowe, matowe w wygladzie a
kolor jaki chcesz z mieszalnika

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-07-01 11:27:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisał w wiadomości

> mozna polozyc metal taki "z metra",na zdjeciu wygladalo fajnie

Jejku! Tylko nie to!!!
Mojemu bratu "projektantka" wnętrz tak zaprojektowała... - stalowa blacha z
tyłu... Miało być tak "piknie", a to jest horror... Brat kawaler, nie
gotuje prawie wcale - żywi się dziwnie na mieście itp... ale mimo to po 3
miesiącach używania dało mu się to we znaki... tego się nie da nijak
utrzymać w czystości... plamki, plamki, plamki... brr...
--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-07-01 14:56:58

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Mojemu bratu "projektantka" wnętrz tak zaprojektowała...

sorryy - tez bym tak nie chcial - natychmiastowe skojarzenie z
zywieniem zbiorowym (tfu..:(

AE sadyl

1. Data: 2001-07-02 07:27:24

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: sadyl

> sorryy - tez bym tak nie chcial - natychmiastowe skojarzenie z
> zywieniem zbiorowym (tfu..:(
>
> AE sadyl

No, właśnie.

A ja się muszę pochwalić, że już mam zrobioną kuchnię w moim pięknym
nowym mieszkanku - glaurę zrobiłam żółto - miodową, terrakotę kawowo -
czekoladową, ściany b.jasnożółte a meble jasnozielone z drewnianymi
dodatkami (blat, półki, stół stołki). Wyszło absolutnie pięknie,
ciepło, miło, jasno, przytulnie. Reszta dodatków będzie w mieszance
kilku różnych stylów, ale w sumie w jednym - na ścianach greckie maski
stylizowane na antyczną komedię i tragedię w kolorze patyny,
afrykańskie łyżki z drzewa sandałowego z rączkami w kształcie żyrafy i
jakiejśtam antylopy, warkocze z czosnku i papryki chili - w stylu
meksykańskim (kto to będzie odkurzał ??? ;-)). Firanek i zasłonek
brak - zamiast tego żółta roleta. Jeszcze wypatrzyłam taki
trzypoziomowy, metalowy, podwieszany koszyk na owoce - i to już chyba
będzie wszystko. A, cholera, zapomniałam o żyrandolu !!!! No to
jeszcze tylko to mi zostało ;-))

Jestem z siebie b. dumna, bo to ja zaprojektowałam, a wygląda naprawdę
super.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-07-02 08:00:09

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Shaman

> wygląda naprawdę
>
> a masz moze zdjecie?

Nie :-((( A nawet jakbym miała, nie mam dostępu do skanera :-((
Ale coś pomyślę, może się uda.

1. Data: 2001-07-02 09:01:29

Od: "Shaman" <N...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem z siebie b. dumna, bo to ja zaprojektowałam, a wygląda naprawdę
> super.

a masz moze zdjecie?

PZDR
Shaman