cooś na odciski, zgrubienia na piętach

From: "Anka" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: cooś na odciski, zgrubienia na piętach
Date: Tue, 18 Mar 2003 13:45:46 +0100
Sender: a...@o...pl@212.106.159.130

Mam problem z okropnymi odciskami na piętach. Nie są to świeże odciski,
tylko zostały mi takie zgruienia. Nie s ajakieś twarde, ale wyglądaja jak
narośle, brzydkie czerwone, po prostu szpetne. I wierzcie mi, nie pomaga ich
ciagłe złuszczanie, tarki, kremy zmiękczające, wygładzające.
Może znacie sposoby na pozbycie sie czegoś takiego, jakieś preparaty? Może
cos takiego co tą czerwoną skórę rozjaśni, cokolwiek, co może to chociaż
zminimalizować.
Będę wdzięczna za pomoc bo tu wiosenka nam idzie a takich pięt odsłonić nie
można.

Pozdrowienia
Anka