cos do ust? (krem)

1. Data: 2003-09-15 07:29:14

Temat: Re: cos do ust? (krem)
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjsjn9$cak$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam bardzo wyschniete usta a chciala bym miec jedwabiste i nawilzone.
> Uzywalam balsamow avonu i roznych aptecznych ale nic nie pomaga.
Smarowalam
> tez sposobami domowymi. Moze macie jakis krem co sprawia ze usta sa
> jedwabiste gladkie i nawilzone?
Ja smarowalam usta zwyklym kremem Nivea (ten w plaskim, granatowym, okraglym
pudeleczku). Teraz robie tak, ze kremem nawilzajacym smaruje tez usta.
Sprawdza sie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-15 10:20:46

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> nazywa się" "Maść witaminowa ochronna".

to, zdaje sie, po prostu masc z witamina A?
tez polecam, jestem od niej uzalezniona
tisane dla mnie do niczego, nutrilogie niezle, ale bez rewelacji, polecam
jeszcze balsam do ust body basics, taki w sloiczku, jakby komus na zapachach i
smakach zalezalo...ale wszystko to zdradzilam dla masci z witamina A...

mandra z pierzchnacymi ustami.

1. Data: 2003-09-15 16:25:47

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to, zdaje sie, po prostu masc z witamina A?

wlasnie dzisiaj ja kupilam... dokladnie kosztuje ona 1,85 zl
to tak dla informacji cenowej

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-09-15 18:04:06

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Marcinkowska napisał/a w

> wlasnie dzisiaj ja kupilam... dokladnie kosztuje ona 1,85 zl
> to tak dla informacji cenowej

A dla informacji wizualnej opisz jeszcze opakowanie i pojemność:)

--
mips

1. Data: 2003-09-15 19:25:12

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to, zdaje sie, po prostu masc z witamina A?

zależy od firmy. może być "maść witaminowa" (wariant ochronny i gojący),
może być "maść z witaminą A". wszystkie są tanie i skuteczne.

1. Data: 2003-09-16 09:46:12

Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dla informacji wizualnej opisz jeszcze opakowanie i pojemność:)

Maść jest w tubce o pojemności 25g.... taka normalnej wielkości tubka..
Sama maść wyglada jak taki krem dość tłusty...nakłada się dobrze... a co do
skutków, to się okaże..:))

Zastosowanie maści: suchość skóry, nadmierne rogowacenie naskórka,
odmrożenia, oparzenia słoneczne, działa ochronnie na skórę.
Głownym składnikiem jest witamina A.

Magda M.

1. Data: 2003-09-16 11:25:12

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora