coś dziwnego w jamie ustnej

1. Data: 2008-01-17 22:30:53

Temat: coś dziwnego w jamie ustnej
Od: Darek <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pojawilo mi sie cos dziwnego w jamie ustnej po wewnetrznej stronie
policzka wyglada to jak taki maly wewnetrzny mocno zbity krwiak, jestem
pewna ze sie nieugryzlam (jest w takim miejscu na dole ze nawet niedalo
by rady) to nieboli niewiem od ilu dni to mam zauwazylam dzis pytanie
moje co to moze byc i czy moge isc z tym do lekarza czy mnie niewysmieje
ze z taka pierdola przychodze z gory dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2008-01-17 23:05:47

Temat: Re: coś dziwnego w jamie ustnej
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Darek pisze 17-01-2008 23:30:
> [...]
> moje co to moze byc i czy moge isc z tym do lekarza czy mnie niewysmieje
> ze z taka pierdola przychodze z gory dziekuje za odpowiedz

Idź do dentysty, najlepiej do chirurga szczękowego. Może to być coś
banalnego, ale lepiej się upewnić.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2008-01-18 15:31:31

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> pojawilo mi sie cos dziwnego w jamie ustnej po wewnetrznej stronie
> policzka
A nie jest to po prostu afta?

4. Data: 2008-01-18 17:05:27

Od: Darek <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek [z pracy] pisze:
> Użytkownik "Darek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> A nie jest to po prostu afta?

raczej nie bo to jest cale ciemnobordowe bylam dzis u lekarza w innej
sprawie i przy okzaji pokazalam to cus, i w sumie dal mi porade taka
sama jaka juz otrzymalam tutaj(dziekuje bardzo) zeby zglosic sie z tym
do stomatologa

przykry zapach stóp ;-(
Żegnam Was
diprogenta dla dwulatka
Tomografia Komputerowa
dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-