cos na rozluznienie prosze...

1. Data: 2001-12-01 21:06:27

Temat: Re: cos na... OT (lub prawie)
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:9ubed1$28n$1@news.onet.pl...
> czyli socjologia wsi wspolczesnej. No dobra, ile tych ankiet zrobiles ?

dokładnie 44

pozdroofka

Deuter poszukujący czegoś mocniejszego w barku

1. Data: 2001-12-01 21:08:22

Temat: Re: [OT]Odp: cos na rozluznienie prosze...
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iśka" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Będzie dobrze! Czy Słyszałaś, aby ktoś oblał ten egzamin?
[...]
obiło mi się o uszy

Deuter (wciąż płci męskiej ;))

1. Data: 2001-12-01 21:31:08

Temat: Re: cos na rozluznienie prosze...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>... o Jezu...
>Deuter

tu nie ma co "o jezu" ...sam prosiles o rade, hehehe
ja bym jeszcze ze dwa piwa dolozyla, a na sniadanie kogiel mogiel
i bedzies spiewal!!
hehe

jak to dobrze, ze to za mna i juz nie musze...2 razy mi
wystarczy.., z tym ze, za tym drugim razem zadnej obrony nie ma,
tylko ocena pracy...tez paskudne ;P

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-01 21:43:12

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Deuter <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
9ubgv5$518$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> >
> dokładnie 44
>
> pozdroofka
>
> Deuter poszukujący czegoś mocniejszego w barku

mam nadzieje, ze znalazles co Ci do zycia potrzeba w barku... inaczej sklep
nocny (podpowiadam ta mozliwosc.-)))

Jezeli masz 44 ankiety, to nie masz sie czego bac. Normalnie to materialu
naukowego wystarczajaco, zeby jury nie mialo czasu przeczytac (i oczywiscie
wstydzilo sie do tego przyznac). Magisterke masz w kieszeni.

Mysl, co potem !

(tzn. gdzie dzewczyne w poniedzialek wieczorem zapraszasz, czy szampana
kupujesz... no wiesz, takie PRAWDZIWE problemy)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-01 22:01:01

Od: "Irmis" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Witaj
A ja zupełnie nie kulinarnie :))) Ja się obroniłam 2 miesiące i 3 dni temu

Powodzenia w poniedziałek i nie tylko!

Pozdrawiam i...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-01 22:22:12

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:uqii0us4pefta38j1ceqoggeifmdldun3v@4ax.com...

> tu nie ma co "o jezu" ...sam prosiles o rade, hehehe
> ja bym jeszcze ze dwa piwa dolozyla, a na sniadanie kogiel mogiel
> i bedzies spiewal!!

raczej slimaka z muszli (klozetowej) wywolywal :)))))

1. Data: 2001-12-01 22:28:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>raczej slimaka z muszli (klozetowej) wywolywal :)))))

musisz jednka przynac, ze rady dajemy dobre,hehehehehehehehehe
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-01 22:34:18

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:pbmi0uo46vgr6l356fdqeph1c52pd3b3ll@4ax.com...

> musisz jednka przynac, ze rady dajemy dobre,hehehehehehehehehe
> Krysia

dobre jak dobre, ale dzialaja - obsmialem sie po pachi

Deuter uhahany

1. Data: 2001-12-01 22:36:47

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deuter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
> wiadomosci news:pbmi0uo46vgr6l356fdqeph1c52pd3b3ll@4ax.com...

> dobre jak dobre, ale dzialaja - obsmialem sie po pachi
>
> Deuter uhahany

a tak na marginesie, to ja mądry jestem - zamiast się uczyć to w internecie
siedzę ;)))
a jutro to z pewnościa będę sprzątał i gotował cały dzień

1. Data: 2001-12-01 22:46:15

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irmis" <i...@p...onet.pl> wrote in message

A ja proponuję połknięcie piórka na łańcuszku albo sznurku. potem jest
rozluznienie oełne i ile miejsca w brzuchu!!!!
pozdrawiam także
Mirek

śledź pod szubą - szukam przepisu
Wrocilam :o)
fogyhogmakremleves
Re: By?y dziwne zupki, teraz ja jestem zdziwiona
Czili Con Carne?