cukinia - mrozenie

1. Data: 2002-08-23 18:06:15

Temat: cukinia - mrozenie
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

potwierdzcie prosze ze cukinie mozna mrozic
taka pokrojona w plasterki mialam na mysli
kaska

1. Data: 2002-08-23 20:41:18

Temat: Re: cukinia - mrozenie
Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

wszystko mozna zamrozic, tylko po rozmrozeniu otrzymasz bajorko w zielonej
skorce.
Dario

1. Data: 2002-08-23 20:56:46

Temat: Odp: cukinia - mrozenie
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli ze musze wszystko teraz naraz zjesc?
lepiej jednak to, niz bajorko...zielone
dzieki za odpowiedz
czeka mnie cukiniowy tydzien zatem
kaska

1. Data: 2002-08-23 21:00:13

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czeka mnie cukiniowy tydzien zatem
> kaska
>
> Pocieszę Cię, ja mam również przez tydzień kabaczkowe szaleństwo:-))
Też myślałam że uda mi się to cosik zamrozić, ale jak widzę to nic z tego.

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-08-23 21:04:44

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale w sklepach sa mieszanki z cukinia
to w domowych warunkach sie naprawde rozciapie?
kiaska

1. Data: 2002-08-23 21:06:40

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

Aby przecowac proponuje zawekowac w occie. A do jedzenia na juzto polecam
plasterki z grila, pieczona na patelni w oliwie z baklazanem, albo w
plastrach zapieczona z serem kozim i miodem, albo zupe: lekko podsmazec,
wsypac do rosolu, dodac plaster wedzonego boczku (przed podaniem
wyjac)podprawic smietana albo....moge tak jeszcz dlugo
Smacznego

1. Data: 2002-08-23 21:08:35

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale w sklepach sa mieszanki z cukinia
> to w domowych warunkach sie naprawde rozciapie?
> kiaska
>
>Ja robiłam raczej inną dedukcję, że to takie dyniowe warzywo,
a dynię daje się zamrozić.

Dorunia

1. Data: 2002-08-23 21:15:36

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

z serem kozim i miodem? mniam
a jak dokladniej sie to robi?
baaardzo prosze o podpwiedz brzmi smacznie
kaska

1. Data: 2002-08-23 21:54:19

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

kroisz w krazki o grobosci ok 5 mm, nakladasz tej samej grubosci ser
kozi(kroisz wilgotnym nozem albo cienkim drutem) i ukladasz na blasze.
zapiekac w piekarniku do moment az ser lekko ie rozpsci. serwuj na
salacie(vinegrette olej, ocet balsamiczny, sol i pieprz) i polej odrobina
miodu. normalnie uzywam mostarda di frutta ale jako dobry zamiennik miod
jest tez dobry

1. Data: 2002-08-23 23:17:19

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

A kabaczki proponuje tak: obiez ze skorki, pokroj w plasterki i usmarz na
rozgrzanej patelni. Kabaczki w casie pieczenia lubia wypic sporo olio wiec
im nie zaluj. Oddadza ci go kiedy sa usmazone(trzeba je tylko odcedzic). sol
i pieprz do smaku. Forme posmaruj olio i ukladaj warstwami kabaczki,
przetarte pomidory, mozarella(saff) bazije i taka przekladanke (ostatnia
warstwa sera) zapiec w piecu. Swierze ciabata albo crostini.........
Dario
"Dorunia" <d...@w...pl> schreef in bericht

> Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Też myślałam że uda mi się to cosik zamrozić, ale jak widzę to nic z tego.
>
> Pozdrawiam
> Dorunia

Sosy do wedlin, serow ?
szukam przepisu na prawdziwe leczo