cyklinowanie podlogi w srednim stanie

1. Data: 2004-08-01 21:43:37

Temat: cyklinowanie podlogi w srednim stanie
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

stanalem wlasnie przed nastepujacym problemem, mam do
wycyklinowania podloge w dwoch pokojach (razem 33m kw),
w ktorych jest klepka.
Problem jest taki, ze klepka ta jest w srednim stanie
jezeli chodzi o "przylepienie" jej do podloza ;-)
Czesc klepek po prostu porusza sie, sa szpary miedzy
klepkami - przypuszczam, ze po prostu do cyklinowania
to to sie nie nadaje, bo klepka bedzie latala po
mieszkaniu w trakcie cyklinowania :-)
(a moze sie myle - nie znam sie niestety...)

Podpowie mi ktos moze, co moge z tym zrobic?
Przeszukalem archiwum, ale wiekszosc pytan dotyczacych
cyklinowania dotyczyla bardziej cen lub rodzajow lakierow
jakie nalezy uzyc, wzglednie czym zalepiac szpary...

Z gory dzieki za pomoc

Mariusz

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-08-02 21:58:44

Temat: Re: cyklinowanie podlogi w srednim stanie
Od: mac <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli ma przyjść cykliniarz, to powinien ocenić stopień niestabilności
"klepki" i odpowiednio zadziałać. Pytanie tylko - czy będziesz miał
szczęście trafić na fachowca.

Pytanie dodatkowe - co rozumioesz przez "klepkę" - Czy:
Parkiet łączony na pióro-wpust (wtedy zwykle nie ma problemu nawet jak
troszkę lata)
czy tzw mozaikę (ok 2cm x 12 cm w grupach po 5 szt) położoną na styk (to
potrafi latać a nawet boleśnie uderzyć).
Oczywiście niezależnie od materiału najlepiej byłoby zastabilizować
(czytaj przylepić) - PRZED cyklinowaniem - ale w przypadku parkietu
spotkałem się z sytuacjami, gdzie zostało to olane, a za trzy lata i tak
nikt już o problemie nie pamiętał (bo problem został pod łóżkiem albo
dywanem.W końcu przekładanie parkietu to sporo roboty.
Z mozaiką inaczej - bo jak się ją lepi po cyklinowaniu, to czasem
klepka wystaje (klej) albo wpada niżej (odkurzenie podłoża). Tyle, że
można lepić po kawałku. Lepiłem to wiem ;-)

MAc

1. Data: 2004-08-02 22:34:54

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mac" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli ma przyjść cykliniarz, to powinien ocenić stopień niestabilności
> "klepki" i odpowiednio zadziałać. Pytanie tylko - czy będziesz miał
> szczęście trafić na fachowca.

no wlasnie jak bede wiedzial jak to powinno byc zrobione, to takiego
fachowca bede szukal :-)

> [...]
> czy tzw mozaikę (ok 2cm x 12 cm w grupach po 5 szt) położoną na styk (to
> potrafi latać a nawet boleśnie uderzyć).

mozaikę

> Z mozaiką inaczej - bo jak się ją lepi po cyklinowaniu, to czasem
> klepka wystaje (klej) albo wpada niżej (odkurzenie podłoża). Tyle, że
> można lepić po kawałku. Lepiłem to wiem ;-)

no wlasnie - czym to lepic, jakie sa wyniki, jakie problemy, koszty etc

dzieki za odpowiedz

Mariusz

1. Data: 2004-08-03 13:14:14

Od: "Malgorzata" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znalazlam fachowcow-cykliniarzy, ktorzy ustalajac telefonicznie robote
wypytywali czy ew.cos jest do podklejenia, uzupelnienia itp.
robote zrobili szybko, tanio (no w miare) i solidnie
goska
Uzytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisal w wiadomosci
..

1. Data: 2004-08-03 13:45:39

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Aug 2004 15:14:14 +0200
"Malgorzata" <m...@h...pl> wrote:

> ja znalazlam fachowcow-cykliniarzy, ktorzy ustalajac telefonicznie robote
> wypytywali czy ew.cos jest do podklejenia, uzupelnienia itp.
> robote zrobili szybko, tanio (no w miare) i solidnie

poprosze o kontakt (jezeli to wawa) - zawsze sie przyda :)

Mariusz

1. Data: 2004-08-03 19:57:00

Od: "Malgorzata" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stolica.Zostal mi jedynie tel bez nazwiska 663-83-44.
Zycze powodzenia :-))
goska
Uzytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisal w wiadomosci
alosc...

> poprosze o kontakt (jezeli to wawa) - zawsze sie przyda :)
>
> Mariusz

Materace Optimum
Jaki kupic odkurzacz???
Wymiana kaloryfera
linki - pomysly na udekorowanie mieszkanka ;-)
Docieranie ścian