cyklofrenia i schizofrenia

141. Data: 2015-09-19 15:54:43

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 15:39, LeoTar pisze:

> Aż tak nie życzyłabyś sobie spotkania ze mną? :-)

Niekoniecznie o sobie tu myślałam.

Ewa

142. Data: 2015-09-19 15:55:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 15:44, zdumiony pisze:

> [...]
> ginie brylant dużych rozmiarów i zostaje zamordowany strażnik. Na końcu
> okazuje się że winowajcą jest ...świętobliwy gość który chodzi we
> włosienicy, biczuje się i nikt go nie podejrzewa. Nawet ma
> niezaprzeczalne alibi: w momencie zbrodni był widziany przez
> kilkudziesięciu ludzi. Okazuje się że wykorzystał tu możliwość
> bilokacji, również w cudowny sposób przeszedł przez ścianę.
> Na końcu detektyw w rodzaju Herkulesa Poirota mówi: "otrzymałeś wiele
> łask, mogłeś zostać wielkim świętym, tymczasem zostałeś wielkim

Do dzieła! :-)

Ewa

143. Data: 2015-09-19 15:57:24

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

>>> Wiem. I niezmiernie się cieszę, że nie masz tej zdolności. :D

> Niekoniecznie o sobie tu myślałam.
>
> Ewa

Myśl głośno pókim ciekaw. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

144. Data: 2015-09-19 16:03:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 15:57, LeoTar pisze:

> Myśl głośno pókim ciekaw. :-)

Nikomu bym nie życzyła. Zaspokojony?

Ewa

145. Data: 2015-09-19 16:06:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Nikomu bym nie życzyła. Zaspokojony?
>
> Ewa

No wreszcie bez niedomówień. To się ceni.

146. Data: 2015-09-19 16:20:32

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 10:30:26 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> I to jest ten moment, w którym zamieniasz dyskusję w wulgarną, chamską
> przepychankę. Oczywiście- nikt normalny nie będzie tego w ten sam sposób
> kontynuować (chyba, że będzie chciał Ci pokazać, jak to wygląda z drugiej
> strony).
> Ty decydujesz- nikt tego za Ciebie nie zrobi. Śmiało.
>
> --
> Chiron
>
> p.s.
> Domyślam się, że zdecydowałes już wczesniej...jednak pamiętaj- że te same
> (podobne) działania wywołują podobne efekty...i nie chodzi tu wcale o mnie-

Nie psuj ghostowi zabawy... :)

--
M.

147. Data: 2015-09-19 16:24:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do dzieła! :-)

A do dzieł zaliczą.

148. Data: 2015-09-19 16:24:13

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 07:59:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
.net...

> Np. Glybera, ale ciii

To mówisz, że stosuje się Glyberę w leczeniu depresji i choroby
dwubiegunowej. Aha. Przekażę tę nowinę Darkowi W.

--
M.

149. Data: 2015-09-19 16:24:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-19 15:44, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Ale spoiler niepotrzebny.

150. Data: 2015-09-19 16:35:16

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 07:50:32 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

> Po odstawieniu.

Tak. Po odstawieniu leków na chorobę, w której uważasz geny za dominujący
czynnik (rozmawiamy o zaburzeniach psychicznych w tym wątku), inne leki (na
inne choroby), które pacjent przyjmuje, bo np. odstawić nie może, mogą
przyczyniać się do pojawiania się objawów depresyjnych, bądź wręcz
powodować depresję lub chorobę dwubiegunową.

--
M.

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny