czaber

1. Data: 2002-07-16 11:12:12

Temat: czaber
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

witajcie
:)
wlasnie probowalem znalesc cos w sieci na temat czabru
niestety cos dzieje sie chyba z siecia
wiekszosc wyszukiwarek nie chce "zaskoczyc"
a te ktore dzialaja nic sensownego nie pokazuja
:)
moj czaber ledwo odbil od ziemi ( okolo 15-17 cm)
a juz zbiera sie jemu na kwitnienie
:(
chcialbym sie dowiedziec
czy da sie go odmladzic scinajac przy ziemi
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2002-07-16 14:03:36

Temat: Re: czaber
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj czaber ledwo odbil od ziemi ( okolo 15-17 cm)
> a juz zbiera sie jemu na kwitnienie

I tak już będzie az do paxdziernika.

> chcialbym sie dowiedziec
> czy da sie go odmladzic scinajac przy ziemi

Ścinaj ok. 10 cm nad ziemią w całym okresie wegetacyjnym.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

3. Data: 2002-07-17 07:30:48

Temat: czaber i inne ziola
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-07-17 09:01:04

Temat: Re: czaber i inne ziola
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> gdzies kiedys slyszalem o robieniu z lisci ziol takich niby "past"
> z oliwa z oliwek
> ?
> zapomnialem niestety jak to sie nazywalo
> i nie moge znalesc jak to sie robi
Wyplukane i osaczane liscie np tymianku czy bazyli (w przypadku bazylii
rowniez miekkie lodygi) miksujesz z dodatkiem (wg mnie sporym) czosnku.
Dodajesz troche oliwy i masz wspanialy sos
Tomek

5. Data: 2002-08-09 11:41:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowniez miekkie lodygi) miksujesz z dodatkiem (wg mnie sporym) czosnku.
> Dodajesz troche oliwy i masz wspanialy sos

dopiero wczoraj zrobilem te paste
i choc tylko z pietruszki naciowej (z czosnkiem )
ale jest to naprawde cos bardzo smacznego
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

yucca