czas na małżeństwa grupowe

71. Data: 2013-03-30 11:46:52

Temat: Re: czas na małżeństwa grupowe
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:5156caf9$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...

> czyżby to za ten niebyły czuły sonet na cześć chironową ?

Tego terminatorowa zelaznoscia logiki nie ogarniesz.

72. Data: 2013-03-30 11:59:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Mar 2013 12:46:52 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Tego terminatorowa zelaznoscia logiki nie ogarniesz.

Użyj wnętrza, wnętrza użyj - zaiste nieterminatorowe, trzewne, nie żelazne.
--
XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
rodzaj

73. Data: 2013-04-12 09:07:47

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-26 20:21, m...@g...com pisze:
> Boris Dittrich: legalizacja małżeństw grupowych to nieunikniony następny krok
>

> 24 mar, 11:05
>

> Po legalizacji małżeństw homoseksualnych pora na legalizację małżeństw grupowych?
Zdaniem Borisa Dittricha,
> słynnego gejowskiego aktywisty z Holandii, to nieunikniony następny krok.

Nie wydaje mi się, by taki był następny krok.

Związki homoseksualne są mało znaczącym ukłonem w kierunku zdecydowanej
mniejszości w populacji - wiec nie naruszają równowagi.
Natomiast małżeństwa 'grupowe' to krok w kierunku budowy haremów, w
których bogaci faceci trwale zasysają kobiety. Nie wiem, jak to
się potem przenosi na społeczeństwa generalnie bogate i nowoczesne,
ale w społecznościach ubogich, o dużych dysproporcjach społecznych
skutki są raczej nieciekawe - np. Somalia. bandy biednych facetów
żyjących na pograniczu społecznym i kilku bogaczy, którzy opowiadają
dookoła bajki o tym, że kobiet rodzi się znacznie więcej, niż facetów.

74. Data: 2013-04-12 09:50:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> żyjących na pograniczu społecznym i kilku bogaczy, którzy opowiadają
> dookoła bajki o tym, że kobiet rodzi się znacznie więcej, niż facetów.

Weź proszę pod uwagę, że poligamia często uwarunkowana została kulturą,
sposobem życia. Np swojego czasu papuasi popędzili chrześcijańskich
misjonarzy, ale nic nie mieli do muzułmańskich- bo nakaz monogamii
spowodował, że wielu papuasów przechodziło na chrześcijaństwo po to, by z
ulgą powywalać na zbitą twarz "nadmiarowe" kobiety- i już nie musieli ich
utrzymywać. Spowodowało to autentyczne, głębokie konflikty społeczne- ale
myślę, że nie trzeba Ci tego tłumaczyć.
Popatrz na haremy: jak uważasz, co o nich myśli żona przeciętnego
muzułmanina? Przecież tam kobiety mają naprawdę wspaniałe życie. I haremów-
tak, jak bogaczy- nie jest zbyt wiele.

To, co napisałeś o rzekomym "ukłonie w kierunku mniejszości" życzliwie
pominę milczeniem. Eufemistycznie- nazwę tylko wielką naiwnością (po starej
znajomości).

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

75. Data: 2013-04-12 11:10:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> żyjących na pograniczu społecznym i kilku bogaczy, którzy opowiadają
> dookoła bajki o tym, że kobiet rodzi się znacznie więcej, niż facetów.

W Somalii jest wiele innych problemow. Wiekszych.

76. Data: 2013-04-12 12:22:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 11:07, zażółcony <r...@c...op.pl> wrote:

> [...]
> żyjących na pograniczu społecznym i kilku bogaczy, którzy opowiadają
> dookoła bajki o tym, że kobiet rodzi się znacznie więcej, niż facetów.

W europie kobieta jest samowystarczalna, w somalli nie ma
równouprawnienia, faceci utrzymują kobiety, więc biednym w europie nic
nie grozi , bo kobiety samem siebie utrzymują jak facet jest biedny.

77. Data: 2013-04-12 13:29:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 05:22:50 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> (...)w somalli nie ma
> równouprawnienia, faceci utrzymują kobiety

Już powinienieś tam jechać i zmieniać sytuację! Pokrzyczeć, powyzywać...
Od razu nauczyliby cię moresu.

78. Data: 2013-04-19 16:44:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W europie kobieta jest samowystarczalna,
>w somalli nie ma równouprawnienia, faceci utrzymują kobiety,
> więc biednym w europie nic
> nie grozi , bo kobiety samem siebie utrzymują jak facet jest biedny.
Człowiek pierwotny żył w puszczy dającej jedzenie itp.
Cywilizacja tego nie daje.
Człowiek pierwotny, a więc także kobieta pierwotna była samowystarczalna.
Kobieta cywilizowana nie ma stałego dostępu do darmowego jedzenia itp,
nie jest samowystarczalna, co najwyżej ma wymuszającego na niej pracę lub
inne zahowanie psześladowcę - nie koniecznie męża (szeroko rozumianego).
W puszczy mogła łatwiej uciec pszed psześladowcą, nie istnieli spece od
odcisku palca ani dowody osobiste.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

79. Data: 2013-04-19 17:01:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 16:44, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,

To wyjedź do Amazoni, będziesz wyzwolona kobieta.

80. Data: 2013-04-19 18:05:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To wyjedź do Amazoni, będziesz wyzwolona kobieta.
Nie studiowałam biologi, a i to by mało było, bo 5 lat,
człowiek pierwotny studiował kilkanaście lat i miał lepsze pomoce naukowe.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Obozy koncentracyjne w czasie II WS
Rodzinna atmosfera...