czekolada gorzka 99%

91. Data: 2009-02-19 18:00:58

Temat: Re: LIDL [było: czekolada gorzka 99%]
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> No dobra, gdzie jest haczyk? ;)

Haczyk wliczony w cenę ;)

A tak serio - dużo produktów mają chyba bezpośrednio z Niemiec, może o
to chodzi?

Ewa

92. Data: 2009-02-19 18:04:24

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Haczyk wliczony w cenę ;)

No, ale tam jest zdaje sie tanio. Chyba, ze sie myle ;) Omijam Lidla, bo
skojarzenia biedronkowo-dyskontowe sa za duze.

> A tak serio - dużo produktów mają chyba bezpośrednio z Niemiec, może o
> to chodzi?

Dawno temu kupowalam duzo w niemieckim Tipie (gdy daleko nam bylo do
Unii, a w Poslce markety dopiero raczkowaly) i widac bylo, ze to co
tanie jest gorsze od tego, co drogie. Czyzby cos sie zmienilo?

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

93. Data: 2009-02-19 18:13:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> No, ale tam jest zdaje sie tanio.

To właśnie miałam na myśli - że tanio to i wszystkim się podoba. ;)

> Dawno temu kupowalam duzo w niemieckim Tipie (gdy daleko nam bylo do
> Unii, a w Poslce markety dopiero raczkowaly) i widac bylo, ze to co
> tanie jest gorsze od tego, co drogie. Czyzby cos sie zmienilo?

Bywa różnie. Wysoka cena jeszcze nie gwarantuje dobrej jakości,
wystarczy spojrzeć na np. wędliny z Morlin. Jednakże coś bardzo taniego
nie może być dobrej jakości, bo z pewnością jest z gorszej jakości
półproduktów. W Lidlu nie jest aż tak bardzo tanio chyba jak np. w
Biedronce. No, ale ja nie jestem miarodajna, bo rzadko robię tam zakupy.
W Biedronce to już w ogóle prawie nigdy.

Ewa

94. Data: 2009-02-19 18:34:16

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To właśnie miałam na myśli - że tanio to i wszystkim się podoba. ;)

> Bywa różnie. Wysoka cena jeszcze nie gwarantuje dobrej jakości,

Temu nie przecze ;) Tak. jak zdarzaja sie tanie dobre rzeczy, ale raczej
jest to wyjatek. Pewnych kosztow nie da sie przeskoczyc.

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

95. Data: 2009-02-19 22:17:12

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniały mi się jeszcze dobre:
- mrożony tort szwarcwaldzki,
- mrożone strudle - z jabłkami i serowy.

Ania

96. Data: 2009-02-20 07:11:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Temu nie przecze ;) Tak. jak zdarzaja sie tanie dobre rzeczy, ale raczej
> jest to wyjatek. Pewnych kosztow nie da sie przeskoczyc.

zapominacie o jednym. czesto zdarza sie ze do super/hiper marketow
sprzedawane sa nadprodukcje l;ub tez dany market zawiera umowe z firma na
produkcje dla Nich roznych roznosci... bez markowania ich swoja marka...
Takie produkty a i beda tansze...

97. Data: 2009-02-20 07:43:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Misiek <p...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
> produkcje dla Nich roznych roznosci... bez markowania ich swoja marka...

I dlatego absolutnie nie można ich kupować.

Qra

98. Data: 2009-02-20 08:40:15

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Misiek <p...@o...pl> tak oto plecie:

> I dlatego absolutnie nie można ich kupować.

Teraz walnales bzdure kompletna. Sa to pelnowartosciowe produkty tyle ze nie
sygnowane logo producenta...
Nie ma na nich napisu "Tymbark" na ten przyklad :D
ale sa to TE sSAME produkty... NIe placisz za napis po prostu

99. Data: 2009-02-20 08:54:00

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
> Nie ma na nich napisu "Tymbark" na ten przyklad :D
> ale sa to TE sSAME produkty... NIe placisz za napis po prostu

a ironia wyszła zza krzaka i kopnęła znienacka w pupę...
--
BBjk

100. Data: 2009-02-20 09:57:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2009 08:43:07 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Misiek <p...@o...pl> tak oto plecie:

> I dlatego absolutnie nie można ich kupować.
>
> Qra

A ja przestanę kupować np dżinsy w Lee i Wrangler - bo to już same ściery.
A drogie, jak zawsze. Kupiliśmy ostatnio mężowi wranglerowski komplet
spodni z kurtką - fatalne! Szwy się pomarszczyły po praniu, trzeba naciągać
przy prasowaniu, materiał niewątpliwie nieoryginalny, jakaś polska toporna
robota. Przestawiam się na HIS.
To nie był kulinarny przykład, lecz ogólnie ilustrujący absolutny brak
związku jakości z ceną.
Natomiast tanie i BARDZO DOBRE rzeczy w Lidl będę kupować - też póki się
nie pogorszą.

OBIADEK
Miody miodziki
Zupa