czereśnie i robaki

1. Data: 2003-04-12 22:20:25

Temat: czereśnie i robaki
Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :))

mam pytanko dotyczące czereśni i robaków w nich żyjących... a konkretnie
chodzi mi o to kiedy i czym pryskać czereśnie, aby w tym roku nie było
nieporządach gości w tych smacznych owocach?

jestem po raz pierwszy na tej grupie, więc jeśli już temat był przerabiany,
to z góry przepraszam

dziekuję za wszelkie odpowiedzi, linki itp.

pozdrawiam

Dana

2. Data: 2003-04-12 22:30:09

Temat: Re: czereśnie i robaki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
>
> Dana
>
> Czereśnie,pycha,mniam,mniam:)Nie pryskam.Kiedy szpaki opędzlują
całe drzewo:((( to opryski stają się zbędne.

Pozdrawiam Anastazy

3. Data: 2003-04-13 06:42:56

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7a3df$5fr$1@nemesis.news.tpi.pl Dana
<nutelik@no_spam.pf.pl> napisał(a):

> mam pytanko dotyczące czereśni i robaków w nich żyjących... a konkretnie
> chodzi mi o to kiedy i czym pryskać czereśnie, aby w tym roku nie było
> nieporządach gości w tych smacznych owocach?

Hejka. Oprysk w swoim ogródku, to ostateczność. Jeśli masz jedną lub
dwie czereśnie możesz zastosować żółte pułapki lepowe, które trzeba zawiesić
w drugiej połowie maja. Można także ziemię pod drzewem przykryć dokładnie
włókniną aby uniemożliwić nasionnicy trześniówce wylot, który rozpoczyna się
w czasie kwitnienia robinii.
Pozdrawiam niechemicznie Ja...cki

4. Data: 2003-04-13 06:47:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> wrote in message
> [...]
> nieporządach gości w tych smacznych owocach?
>
> jestem po raz pierwszy na tej grupie, więc jeśli już temat był

Zajrzyj do "Działkowca" numer specjalny o ochronie. Z tego co pamiętam, to
pryska się gdzieś pod koniec maja, ale określenie NAJodpowiedniejszego
terminu jest dość trudne. Pomijając fakt, że w wypadku rozrośniętego drzewa
będzie to uciążliwe i super trujące.

Pozdrawiam, Basia.
P.S. Po zrobieniu kompotu robaczki wypływają na powierzchnię i tej postaci
można je usunąć mechanicznie:-))))

5. Data: 2003-04-14 09:43:13

Temat: Odp: czereśnie i robaki
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Pozdrawiam, Basia.
> P.S. Po zrobieniu kompotu robaczki wypływają na powierzchnię i tej postaci
> można je usunąć mechanicznie:-))))

Ktoś mi tu patent na pozbycie się robali w owocach czereśni podkradł :-))))
Tak kiedyś robiłam, teraz nie pijam kompotów z czereśni.

Pozdrawiam Krycha.

pelargonie
pytanie o klej poliuretanowy
[SPAM] Śmierć kliniczna - prośba o pomoc w badaniu
Sok brzozowy
robak (komputerowy)