czeski "pepr zeleny v nalevu"

1. Data: 2011-01-31 17:21:34

Temat: czeski "pepr zeleny v nalevu"
Od: "Cecylia" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do czego można użyć (jako przyprawy-chyba) "pepr zeleny v nalevu"? . Nie mam
pojęcia i proszę o radę. Pozdrawiam

C,

2. Data: 2011-01-31 18:23:46

Temat: Re: czeski "pepr zeleny v nalevu"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 18:21:34 +0100, Cecylia napisał(a):

> Do czego można użyć (jako przyprawy-chyba) "pepr zeleny v nalevu"? . Nie mam
> pojęcia i proszę o radę. Pozdrawiam

Składnik marynat do mięsa, sosów, sałatek, przekąsek, dań gorących -
mięsnych, rybnych i z serami.
http://gotowanie.onet.pl/7845,2358,1201162,serwis.ht
ml
http://www.uwielbiam.pl/przepisy/przegladanie/penne-
z-marynowanym-zielonym-pieprzem
http://www.mniamusnie.com/przepis-640-karkowka_z_zie
lonym_pieprzem.html
http://ugotuj.to/przepisy_kulinarne/2,87561,,Poledwi
czki__z_marynowanym_zielonym_pieprzem,,-3065920,9495
.html
http://www.wielkiezarcie.com/recipe12939.html
http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/obiady/eskalopk
i_z_zielonym_pieprzem
http://www.tipy.pl/artykul_1233,jak-zrobic-marynate-
z-pieprzem-do-miesa-na-grill.html

3. Data: 2011-01-31 18:44:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:23:46 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
lonym_pieprzem.html
> http://ugotuj.to/przepisy_kulinarne/2,87561,,Poledwi
czki__z_marynowanym_zielonym_pieprzem,,-3065920,9495

...a ja lubię po prostu z chlebem z masłem. I kapary. No, do tego może być
wędzony na zimno łosoś... Mniam :-)

4. Data: 2011-01-31 19:01:38

Od: panta_rei <j...@c...to.znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.01.2011 Cecylia <c...@o...pl> napisał/a:

> "pepr zeleny v nalevu"

A czy to nie jest to co tu?
http://www.kamisgastronomia.pl/index.php/content/vie
w/178/310/

Pozdrawiam!
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
N:54°22'18" E:19°49'31" jid:panta_rei(at)jabber.org

5. Data: 2011-02-01 03:24:07

Od: Zaba <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...a ja lubię po prostu z chlebem z masłem. I kapary. No, do tego może być
> wędzony na zimno łosoś... Mniam :-)

Chlebek z maselkiem,kaparki,losos i to nie byle jaki,ale na zimno
wedzony i to wszystko za 66.47zl miesiecznej emerytury. Jeszcze masz
czelnosc narzekac na kraj,zlodzieji,itd?
Wyobrazam sobie jak bys szalala gdybys popracowala jeszcze z 10 lat i
otrzymywala 240zl/mc.
Niektorym ludziom zawsze malo.

6. Data: 2011-02-01 10:34:18

Od: "Stan.Matyska" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 04:24, Zaba <z...@g...pl> wrote:

> [...]
> czelnosc narzekac na kraj,zlodzieji,itd?
> Wyobrazam sobie jak bys szalala gdybys popracowala jeszcze z 10 lat i

..a co to ma wspolnego z lososiem i kaparami. O emeryturze trzeba
zaczac
myslec po skonczeniu 18-stki idac do wyborow, a nie na starosc.
StaM

7. Data: 2011-02-01 11:47:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 20:24:07 -0700, Zaba napisał(a):

> [...]
> czelnosc narzekac na kraj,zlodzieji,itd?
> Wyobrazam sobie jak bys szalala gdybys popracowala jeszcze z 10 lat i

Zmartwię Cię - jest GORZEJ: nie mam ŻADNEJ emerytury, a jem łososia.
Na zimno. I kaparki.

Głupku :-)

8. Data: 2011-02-01 11:52:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 02:34:18 -0800 (PST), Stan.Matyska napisał(a):

> O emeryturze trzeba
> zaczac
> myslec po skonczeniu 18-stki idac do wyborow

Nie miałam tej szansy, bo moja 18-tka przypadała na sam rozkwit
socjalistycznego systemu - wybieranie nic nie dawało, bo było tylko jedno
do wyboru :-P

9. Data: 2011-02-01 14:16:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-01 11:34, Stan.Matyska pisze:

> O emeryturze trzeba zaczac myslec po skonczeniu 18-stki idac do wyborow, a nie na
starosc.

Podaj proszę jakiś przykład realizacji obietnic wyborczych przez 3
ostatnie (dla ułatwienia) rządy.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

10. Data: 2011-02-01 17:02:11

Od: "Stan.Matyska" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 15:16, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> [...]
starosc.
> Podaj proszę jakiś przykład realizacji obietnic wyborczych przez 3
No bo zasrani "patrioci" siedza w domu zamiast isc do wyborow
i przegnac ta cala klike gdzie pieprz rosnie. Teraz wtopilismy sie do
juni
i bedzie coraz gorzej. Tylko prosze zychac, ale publicznie nie
narzekac!

automat do chleba raz jeszcze
kwiaty
parowar