czosnek w fasolce...

1. Data: 2003-11-18 20:21:43

Temat: czosnek w fasolce...
Od: "Piotrosia" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorkiem robiłam fasolkę po bretońsku, skorzystałam z przepisu
Kuronia (tak dla odmiany).
W przepisie było kilka ząbków czosnku (przeciśniętych przez praskę), zawsze
robiłam fasolkę bez czosnku.
No i ten czosnek jest bardzo mocno wyczuwalny, mam wrażenie jakbym jadła
czosnek z fasolką a nie odwrotnie...
Myslałam, że do dzisiaj jakoś to się wszystko "przegryzie", ale bez
zmian...nadal potrawa bardzo mocno pachnie (i smakuje) czosnkiem.
Czy macie jakiś sposób na pozbycie się tego aromatu?? co dodać do potrawy??

pozdrawiam
Piotrosia
www.piotrosie.pl

1. Data: 2003-11-22 02:37:19

Temat: Re: czosnek w fasolce...
Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrosia" <p...@a...waw.pl> skribis:

>Czy macie jakiś sposób na pozbycie się tego aromatu?? co dodać do potrawy??

Wiecej fasolki? :)

Pozdrawiam, Leh.
--
}} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
{{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

racuchy
tortilla
Gdzie w Krakowie lub Katowicach można kupić glutaminian sodu???
Galaretka z kiwi
co na małą imprezę ?