racuchy

1. Data: 2003-11-18 11:39:41

Temat: racuchy
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem wiem zabijecie mnie ale prosze pomóżcie.. szuka przepisu na racuchy z
serkiem homogeniowanym bez drodzy ale za to z proszkiem do piecenia
nie moge pogooglac bo mi moje słoneczko nie daje

--
aneta

1. Data: 2003-11-19 13:34:30

Temat: Re: racuchy
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> wiem wiem zabijecie mnie ale prosze pomóżcie.. szuka przepisu na racuchy z
> serkiem homogeniowanym bez drodzy ale za to z proszkiem do piecenia
> nie moge pogooglac bo mi moje słoneczko nie daje
Ja mam bardzo dobry przepis na placki z jabłkami, myślę, że to jest właśnie
to, co ty nazywasz racuchami. Nie z serkiem homogenizowanym, tylko ze
śmietaną, może być? To jest przepis mojej babci, więc jest nieco lakoniczny:
4 żółtka ukręcić z cukrem, dodać 0,25 l kwaśnej śmietany, trochę proszku do
pieczenia, mąki tyle, aż gęstość będzie odpowiednia, na końcu ubitą pianę od
tych żółtek z początku przepisu. A na samym końcu dodaje się pokrojone
jabłka. Smażyć oczywiście na złoto. Przed podaniem posypać cukrem pudrem.

Hania

1. Data: 2003-11-19 14:10:45

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> wiem wiem zabijecie mnie ale prosze pomóżcie.. szuka przepisu na racuchy z
> serkiem homogeniowanym bez drodzy ale za to z proszkiem do piecenia
> nie moge pogooglac bo mi moje słoneczko nie daje

Skoro to Sloneczko nie daje, to bedziemy wyrozumiali :)

Wklejam przepis Doruni, niejednokrotnie przeze mnie wykorzystywany:

> 1,5 szkl. mąki,
> 3 jajka,
> 2 serki waniliowe homogenizowane,
> łyżeczka proszku do pieczenia,
> tłuszcz to smażenia,
> cukier puder
>
> Serki, jajka i mąkę z proszkiem do pieczenia dokładnie wymieszać.
> Do gorącego tłuszczu wkładać łyżką porcje ciasta, po usmażeniu odsączyć z
> tłuszczu i posypać cukrem pudrem.

Zycze smacznego, Tobie i Sloneczku (chyba, ze nie doroslo jeszcze do takich
pychotek ;))
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-19 14:30:04

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie cmok ode mnie i od słoneczka (raczej 2 letniego urwisa)
aneta

1. Data: 2003-11-19 14:43:03

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wielkie cmok ode mnie i od słoneczka (raczej 2 letniego urwisa)
> aneta

A, to prawie taki jak moj :) (2 lata w lutym). Tez lubi racuchy!
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

tortilla
Gdzie w Krakowie lub Katowicach można kupić glutaminian sodu???
Galaretka z kiwi
co na małą imprezę ?
Re: Kalarepka