czunijk deszczu - nawadnianie

11. Data: 2015-05-26 08:36:39

Temat: Re: czunijk deszczu - nawadnianie
Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-05-25 18:33, Ikselka wrote:
> A, no to na Twym miejscu bym wobec tego wzięła jeszcze pod uwagę, KTO
> podczas Twej nieobecności stwierdzi, czy aby na pewno pompka ma prąd 3-)

nie mam pompki

--
Pozdr.
www.elipsa.info

12. Data: 2015-05-26 16:55:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 08:08:44 +0200, Jacek napisał(a):

> Zapewne tępy jestem, ale jakoś nie widzę tu związku z palcem ;-)

Jeden mniej 3-)
--

Ikselka
pewni siebie."

13. Data: 2015-05-26 16:58:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 08:36:39 +0200, quent napisał(a):

> nie mam pompki

A czujnik nie jest "na prąd" czasem?

--

Ikselka
pewni siebie."

14. Data: 2015-05-26 19:47:07

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-26 o 16:55, Ikselka pisze:

> 3-)
A ten znaczek to kupa do nocnika, czy na talerzyk?

15. Data: 2015-05-26 22:18:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 May 2015 19:47:07 +0200, Jacek napisał(a):

> A ten znaczek to kupa do nocnika, czy na talerzyk?

To uśmiech spod przymkniętych POWIEK 3-)
--

Ikselka
pewni siebie."

16. Data: 2015-05-27 01:24:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <k...@a...com> wrote in message
> Zapewne tępy jestem, ale jakoś nie widzę tu związku z palcem ;-)

Związek jest tylko z preferencjami tematycznymi Ikselki i jej klanu:
- gender, homoseksualizm, zmiana płci
To są ich najbardziej ulubione tematy - gadać o tym potrafią godzinami.

17. Data: 2015-05-27 01:24:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.dowcipy.jeja.pl/745,po-kilku-nocach-panna
-mloda-skarzy.html

Dobre, nie słyszałem tego! :-) Dzięki.

18. Data: 2015-05-27 01:26:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ten znaczek to kupa do nocnika, czy na talerzyk?

No popatrz... a ja zawsze myślałem że to duże cycki, potem pępek i na końcu
brzuch taki na kolana zwisający... Ale to może źle coś kojarzę z S, M, L i
XL.

19. Data: 2015-05-27 01:27:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A czujnik nie jest "na prąd" czasem?

Twoja aktywność w wątku jest jak zwykle
odwrotnie proporcjonalna do Twojej wiedzy na poruszany w wątku temat...

20. Data: 2015-05-27 15:43:12

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...chodzi mi o sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

Hejka. To zależy jak długie są okresy kiedy nie ma Cię w domu.
Pozdrawiam suszowo Ja...cki

Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
Kiełkowanie dyniowatych.
Kilka nowych zdjęć
Jak długo kiełkuje trawa?